PERFEKTE OG GODE TØFLER – JULEGAVER??

Reklame | House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Designet av Bekah Knits

Har tydeligvis dilla på tøfler og disse her syns eg er noe av det beste eg har kommet over! De ser så gode ute i passformen både til store og til små! Ikkje bare det, men det er jo både lekre og tøffe! Tenk på alle variantene du kan strikke med å bruke favorittfargene til mottakeren, eller deg selv 🙂 Yes, dette er noen skikkelig flotte Julegaver vil eg si 🙂

Alle disse 3 variantene er strikket i ren ull, litt tjukk, sånn ca 80 m pr 50 gr og da fant eg jo ut at BIG STERK måtte jo vært perfekt! Passe tykkelse + at det er litt Nylon i og på den måten vil jo også tøflene leve betydelig lengre 🙂 Det går alt i fra 1 nøste til 4 i de forskjellige
oppskriftene fra str 0/6 mnd til XXL 🙂

MINI MODERN MOCS
Bildet Over
Fra str 2/4 til 9/12 år

 

Designet av Bekah Knits

BABY MODERN MOCS
Str fra 0/6 mnd til 2/4 år

 

 

Designet av Bekah Knits

MODERN MOCS
Fra str Small til XXL

 


Tøflene er som du ser delt inn i 3 aldersgrupper, du kan kjøpe oppskriftene enkeltvis, eller du kan kjøpe alle under ett og spare en del kroner. Du kan kjøpe de samlet
HER 🙂

* * * *

Kan trygt si at det begynner å bli kaldere, -1 grad da eg sto opp i 9 tiden! Det positive når frosten kommer er at SOLA våkner til live og ikkje minst er det vindstille 🙂 Det er helt tydelig at naboen fryser for i halv 6 tiden våknet eg av kraftig røykelukt! Først lå eg bare i halvsøvne og irriterte meg over den irriterende lukta som svei litt i nesen, våknet etter hver til og kunne da se at jo da naboen var i full sving med å fyre i peisen! Merkelig at den røyken ALLTID kommer rett inn hos oss! Har mer enn en gang fått hjertebank og trodd at noe virkelig brant! Den dagen det brenner hos naboen kommer eg bare til å tenke; “Jaja det er jo bare peisen til naboen” hehe

Bortsett fra å vaske en maskin med PÅ NYTT (Jadda, eg glemte den på torsdag tydeligvis!) og få hengt den opp har eg ikkje andre planer enn at Amira og eg skal digge til Nachos som kwellkos når hun kommer fra jobben 🙂 På strikkefronten går det bra og første pinne som skal strikkes i dag skal ermmaskene på tråd og eg kan bare valse nedover bolen og kose meg
med diagrammet på ryggen 🙂 “MEGAGØY”

Begge gutta sover ennå så eg praktiserer ME-TIME på morgenkwisten, sola skinner som sagt og det klitrer i frost ute på terrassen…Siden det frem til i går var 12-13 grader har bilen fortsatt sommerdekk så nå gjelder det bare å se det an fra dag til dag når og om det skal skiftes! Det er jo berre tull å kjøre rundt på pigger i 12 grader selv om det er vinter 🙂 I fjor mener eg Ali skiftet ganske nærme opp i Jula og me endte med å kjøre mindre enn ei uke på litt glatte veier. Tror i grunnen aldri ungene kommer til å måtte oppleve at kjettingen må på haha
Det var jo ganske så vanlig når eg var liten!

Vel, det er på tide med kaffikopp Nr 2 før et kattevask 🙂

KOS DEG OG HA EN
FABELAKTIG LØRDAG!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #houseofyarn #bigsterk #tøfler #julegave #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg