STRIKKEKAOS OG TVUNGEN PAUSE!!

Reklame | House Of Yarn

I dag måtte eg bare være skikkelig stram med meg selv! Eg plukket opp 2 små strikketøy fra kurven og satte i gang 🙂 Litt vemodig, men det må absolutt til hvis om atte eg skal ha noe strikkete gave til Jul 🙂 Over her er det DINA SKJØRTET som strikkes i Mini Sterk (<– Sjekk ut de lekre NYE melèrte fargene!) og det skjørtet er såååå fint kan du tro!! Oppskriften på skjørtet finner du i YARNMADE No.2 og det kan du laste ned gratis HER 🙂 Selvfølgelig er det en haug med andre gratis strikkeoppskrifter i det bladet 🙂 ME LIKE!

 

Strikketøy nr 2 er OsloHuen, deilig deilig! Strikker den i en tråd BabyMerino (Linde Garn) fra Nille og 1 tråd Dreamline AIR fra Du Store Alpakka 🙂 Ååå kan tro dette blir skikkelig deilig sammen og kommer garantert til å passe på et litt hode 🙂

Så ja, ser nå ut for at det kan bli 2 Julegaver om ikkje annet! Har i grunnen planer om en til, men må se hvor langt eg kommer 🙂 

 

Dette kaoset er nå lagt fint og pyntelig ned i kurven sin og der er det nødt til å ligge frem til Julegavene er i havn! Kjenner på strikkekløen at DET kan bli ganske vanskelig for det er jo NÅ det begynner å bli skikkelig gøy! Ja, det er bare nødt for å bli gøy når det er hele 22 nøster i sving samtidig!?! Nei, det er ikkje vanskelig! Det er jo bare å ta den tråden som henger der, tvinne den og strikke med den, slettes ikkje verre enn det ser du 🙂 Surr? Å ja, massevis hehe Men fant i grunnen ut at det var ganske greit å lage slike “nøster” hvor eg kan sette trådene fast når nøstet ikkje er i bruk, verre er det med den der Fat Faerytale! Tenkte det hadde vært greit å slippe smånøster av det siden det er hovedfargen, trenger jo ikkje lage extremt mange festetråder heller! Siden det garnet er sånn deilig fluffy så surrer det litt sammen, men uansett ikkje nok til å få meg til å stoppe 🙂 Ahaa denne jakken kommer til å blir sååå SØT og så vanvittig kosete! Gleder meg som en liten ungen skal vites 🙂

* * * *

YES YES YES!! I dag kom Polygon en hel time før avtalt! JuHuuu Det målte etter fuktighet over alt og i alle kroker og krek og de fant…..INGENTING! Ingenting fukt der det ikkje burde være det og alt det andre som er fuktig skal rives!! JuHuuu I morgen eller på torsdag skal Prosjektlederen ringe oss med en plan og eg krysser fingrene for at de klarer å starte OG blir ferdig i god tid før Jul! Da blir det vel kanskje Jul i heimen likevel da?? Ahaa krysser fingrene!!

I dag klarte eg faktisk å komme meg ut av dynene FØR kl 8!! Men som eg også sa for et par dager siden kom eg mest sannsynlig å kapitulere i løpet av dagen og i halv 4 tiden sovnet eg og sov et par timer! Nå gjenstår det å se om eg kommer meg litt halvtidlig i seng i kwell haha

Eg har laget ei kanne med kaffi og er klar med strikketøyet! Venter bare på Dag Otto & Kristian!

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL!

Go`klem fra ei meget Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #houseofyarn #dalegarn #dustorealpakka #lindegarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg