HERLIGE GARNPAKKER TIL EN STRIKKER!!

Tja, her kan du se hva eg har holdt på med i dag!! Jadda, eg rydder vettu og frigjør enda litt mer plass! Har vel egentlig bestemt meg for at garn som eg ikkje har rørt på X-antall år skal få et NYTT hjem hvor det på magisk vis kan trylles om til noe fint og lekkert 🙂 Dessuten har eg vel innsett at Garnbutikken IKKJE kommer til å gå tomme for garn den nærmeste fremtiden så eg kan jo bare gå der å “hente” litt når eg skulle trenge noe *ler hjertelig*

Da starter me like godt med bildet over: ARWETTA!

Samlet er det totalt 1079 gram, dvs 21,5 nøster à 50 gram
Ordinær pris på dette er 838 kr

Du kan få kjøpe det til 430 kr + porto (NP 175 kr)

SOLGT!

 

 

Cascade220
600 gr, 4 hesper i fargen JADE + 2 i noe lysere grønn farge
Ordinær pris 570 kr

Du kan få kjøpe disse til 300 kr + Porto (Mener det er 80 kr i porto)

SOLGT!
 

 

ASK/ Hifa2
1288 gr/ nesten 13 hesper à 100 gr
Ordinær pris 1.196 kr

Du kan få kjøpe dette til kr 600 + porto (NP 175 kr)

SOLGT!

 

Delight
Totalt 9 nøster
Ordinær pris 297 kr

 


Delight garnet +

 

Nordlys selges samlet.

Har 846 gram Nordlys Nøster. Hvert nøste er 100 gr, dvs eg har 8,5 nøster 🙂
Ordinær pris 595 kr

Du kan få kjøpe ALT Delight garnet + alt Nordlys garnet til kr 500 + Porto (NP 175 kr)

SOLGT!!
 


Ok, da må eg neste bare si det at her får det være første mann/kvinner/strikkeentusiast til mølla!
Send meg en mail på [email protected] om det er noe du vil kjøpe 🙂
Er du venn med meg på Facebook eller noe kan du sende meg en melding der om det er enklere!

* * * *

Da kan eg jo meddele at Polygon kommer her på fredag og skal RIVE ALT + de regnet med å bygge alt opp igjen + legge ny parkett inne hos Dib! De satser på å få det ferdig på fredag! Vel, eg er også optimist så det gjenstår jo å se hehe Men da vil eg jo uansett tro at selv om de må jobbe på mandag blir det ferdig i god tid FØR Jul!! JuHuuu

Har i grunnen vært en slitsom dag så nå skal eg koble av litt før eg skal kjøre DibHassan på trening kl 18. Ali står å baker pizza som me skal kose oss me i kwell. I morgen starter KAOSET for da skal Dib sitt rom TØMMES! OMG!! Ser ikkje frem til akkurat det, men men

KOS DEG OG HA
EN HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #garn #garnsalg #selgergarnetmitt #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg