6 FLOTTE, LEKRE, GØYALE OG SUPER JULEGAVETIPS!

Designet av Rebecca Tsai

Eg skjønner så pass at temmelig mangen av dere strikker så lodottene danser om dagen! De årene hvor eg virkelig strikket mange Julegaver lovet eg meg selv at jooooda i løpet av sommerferien DA starter eg på gavene….Hvert eneste år, uansett løfter, så begynne eg å planlegge TIDLIGST i oktober! Ergor ble det festet noen tråder på Lille Julaften. Behovet for kjappe og ikkje minst fine/lettstrikket Julegaver øker på jo nærmere desember me kommer og flere av dere finne oppskrifter dere faller for her hos meg derfor samlet eg nå opp noen som eg selv syns kan blir flotte gaver 🙂 Håper de faller i smak 🙂 Eg falt jo for pulsvottene på
bilde 2 og luene på det siste bilde 🙂 

GREY EYED
Bildet over
Str Medium Dame
GRATIS Strikkeoppskrift

 

Designet av Ysolda Teague

BELYSE
En størrelse

 

Designet av Tierce Knits

HOT CROSS MITTS
En størrelse

 

Designet av Lynn Everett

THANKFUL – A TRIO OF MITTS
3 design i en oppskrift

 

Designet av Anne Gagnon

TWO BY TWO
GRATIS Strikkeoppskrift

 

Designet av Steffi Hochfellner

HAT/ MÜTZE DANTE
6 størrelser

* * * *

Snakk om å stå opp til KAOOOS! Det er det verste eg vet når ting er på gang og- ALT er ROT! Selv om rommet til Dib ikkje er kjempestort så merkes det GODT når alt han eier skal inn i stua og ut i resten av leiligheten…Så ja, det er MYYYE som skal på plass FØR Julepynten i det hele tatt får ta turen opp fra garasjen! Det ENESTE som er på plass det er er stokken som eg henger Julekalenderpakkene på og siden me har nymalte vegger i gangen og ikkje vet hvor me skal lage hull til diverse ennå så har eg rett og slett bare hengt den i TAKET! haha Jepp! Fikk Ali til å skru 2 kroker i taket åsså hengte eg den der så dette er ikkje helt kalenderen for Amira som kun er 1,58 høy! *ler meg ihjel* Bilder kommer nok etter hvert for min plan er en tur til BYEN over helga! Da skal eg innom både Søstrene Grene og Normal 🙂 Begge butikkene bugner jo av aktuelle ting syns eg. FORBRUKSTING er tingen syns eg når ungene er 23 og snart 17 🙂 Ting til å bare samle i skuffene er de for lengst vokst fra 🙂 Gleder meg til den turen for det ER gøy å shoppe sånn smånips og kanskje eg da vil få en yrende og gryende Julefølelse?? I forhold til det er eg fortsatt optimist og håper på det beste! Hvis ikkje? Ja så er det jo Jul neste år også 🙂

Nå etterpå må eg ned på posten en tur 🙂 Jammen meg gikk garnet eg la ut for salg i går unna! SWUPS så var jo alt solgt og eg kan få plass til “ferskt” garn i hyllene hehe Herlig med litt utskift 🙂 Hva resten av dagen måtte bringe aner eg ikkje for som sagt: KAOS! Har 2 kommoder, 2 dobble kleskal og en skrivepult som skal TØMMES!! Hvor alle sekkene og eskene skal stå aner eg ikkje 🙂

Muligens bare på tide å begynne å bevege seg og få litt gang på dagen,
me får skravles etter hvert 🙂

KOS DEG OG HA EN
ROLIG OG FIN TORSDAG!

Go`klem fra ei Vibbedille “På Tur” 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg