NÅ BLIR DET JUL! ELLER??

Designet av Morgunova Olga

Eg meine det, HALLO!?! Sett såååå skjønt!?? Søren meg noge av det skjønnaste eg har sett innen Strikka Julepynt! Kunne jo tenkt meg en hel flokk! Ho Ho Ho Garantert at denne går kjipp-kjapp å strikke, dvs at du kan strikke en hel gjeng i god tid før Jul 🙂 Vettu du ka som er skikkelig deilikt!?? Disse søtnosene kan du strikke i Silja og det er så digg kan du tro! Ikkje bare syns eg det garnet er utrolig herlig å strikke med, men det passer helt fint i forhold til orginal garnet 🙂

CHRISTMAS GNOME DOLL
Bildet over
14 cm høy og søt


 

Designet av Morgunova Olga

SNOWMAN IN WINTER HAT
14 cm og kjempesøt!

Hver enkel av disse Julefigurene over her kan kjøpes enkeltvis, meeeen det finnes – *Sett deg ned* – HELE 36 Julefigurer som du ikkje har sett makan til!! De er ALLE sammen samlet i en eBook, men som sagt; Alle kan også kjøpes enkeltvis 🙂 Plukk og mix akkurat slik du ønsker 🙂

Se ALLE Julefigurene HER 🙂 Ikkje gå nå helt bananas og amokk *ler*

* * * *

Tingenes tilstand her i heimen er ganske kaotisk, ja det er bare å ta en kikk på SnapChat! (vibbedille) Nå er det bare ENNÅ mer kaos for Ali er i gang med å tømme kleskapene…..I SOFAEN!?!?!?! WHAT!?? Jammen godt eg har min egen Go`stolen og den er det ingen som rører hehe Eg har fått tømt skrivepulten og den ene skuffa som IKKJE inneholder ledninger og Pc “Støff”, det få gutta ta seg av for hadde det vært opp til meg? Ja så hadde eg bare kastet alle ledningene! *klapser med hendene*

MEN, det BESTE med dagen var de timene eg hadde med ME-TIME mens Ali sov og før eg tømt skrivepulten og sånn for da fikk eg ferdigstilt OsloLue nr 2 og ryddet restegarnet tilbake på Garnrommet. Mens eg koset meg så eg en JULEFILM som virkelig kan få de mest hardbakka AntiJul-Personene til å mykne opp for litt barnslig Juleglede! Just Saying! Selv om det gjerne var litt mye(?) action for en “Klassisk” Julefilm så får den deg også GARANTERT til å felle noen tårer!
Eg LOVER! Den inneholdt ALT som gjør at den yrende Julegleden popper opp i mageregionene 🙂
Eg LOVER!

“I`m Santa Claus not Yoda!” – Sitat Julenissen!

Filmen heter “Christmas Chronicles” og Kurt Russell har hovedrollen som Julenissen 🙂
Filmen ble  lansert I DAG og du kan smugtitte på den
HER! Love meg at du ser det!

Nå skal eg bare fordøye ALT rotet som inntar sofaen her før eg tar på pysjbuksa og bare tar kwell, retten og sletten! Strikkeprosjektet for kwellen blir DinaSkjørtet 🙂 Blir så fint atte <3

KOS DEG OG HA EN
HERLIG OG RYDDIG KWELL!

Go`klem fra Rotehue Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #julefigurer #christmas #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg