5 LEKRE OG LYNKJAPPE JULEGAVER – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Marianne J. Bjerkman

Hvis du trenger eller er i manko på minst 5 Julegaver er dette helga hvor du fikser det i en fei samtidig som du KnuseKoser deg! È du me?? Pannebånd er både praktisk (spesielt for de med langt hår!) og utrolig lekker, i allefall er disse 5 her veldig lekre og det over her er jo nesten vakkert! Små og store jenter + voksne kan helt flott bruke det! Garantert at du har noen du kan strikke et til?

Setter du av denne helga til å få unna noen små Julegaver er du smart for neste uke/helg skal du jo pynte til Jul og pakke til Julekalenderen som starter ALLEREDE neste lørdag!! Eg som i mitt stille sinn trodde det var 2 uker til og at eg hadde god tid!?!?! haha Snakk om å bli kikka bak! Hmmm

VINTERBLAD BÅND
Bildet over
Str 2/4 år – 6/10 år og Dame

 

Designet av Marianne J. Bjerkman

KANELSNURR BÅND
Str 1/3 år – 4/10 år og Dame

 

Designet av Nina Ruth

Du må klikke deg inn på denne oppskriften og se på de andre bildene! Syns dette var utrolig stilig på! Dette henger vel igjen fra det glade 50`tallet` 🙂 Stilig, syns eg 🙂

KNUTEMOR
En størrelse

 

Designet av Gurimalla Design

HEADBAND FLORA
En størrelse

 

Designet av Gurimalla Design

HEADBAND LINKS
Str Barn og Voksen

* * * *

Da det altså gikk opp for meg at det allerede NESTE lørdag er klart for Julekalenderen fikk eg et snev av PANIKK! Dvs eg MÅ komme meg til byen fortere enn fort rett over helga!! Om ikkje annet så er det fint vær da (dvs opphold) selv om det er meldt rett rundt 0 grader! Kom også på at det er  jo TGR i byen så eg må nok absolutt innom der også! Det smarteste er jo at den ligger like ved “Normal” 🙂 Satte nettopp å sjekke ut litt av varene på TGR og JEPP, akkurat som eg trodde så er det MYE snaise som kan passe supert til Gutt 16 i kalenderen 🙂 Amira skal selvfølgelig også få kalender, men hun ville prøve en ny vri i år og ha en pakke hver søndag, i steden for mangen smågaver 🙂 Hun ga med 2 tips til gaver også: Q-Tips og Bomulls Pads!
Det er jo greit at de legger standaren selv 🙂

Men anyway, nå er de i full sving her i stua og kaoset råder! Dib har jo selvføgelig FRI skolen i dag! Hvor dårlig passet ikkje det liksom!?? Det er sånn Innsamling til Solidaritetsprosjektet; “Utdanning for fremtiden i Kambodsja”, dvs de må jobbe og betale inn minst 300 til skolen. Da fikset Dib seg en vakt på Elkjøp siden han allerede jobber der 🙂 Han skal ikkje på jobb før i ettermiddag så han må nok spinne her hjemme så lenge 😉 Har rømte inn i senga til Amira kl 7 da arbeidsfolka kom (Det er jo Black Friday så hun var på jobb allerede HALV 7!!!) haha Me må også få til å hente hjem HelgeKosen inni mellom…Frykter en noe kaotisk dag! Bare synd me ikkje fikk det til i går,
men da hadde me nok med å rote rydde her hjemme…

Jaja satser på en rolig kwell med strikkekos og telys på bordet 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS FREDAG!

Go`klem fra ei Umotivert Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #strikkingoppskrifter #norskestrikkeoppskrifter #headband #pannebånd #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg