MINI VOTTER TIL JUL? – SVENSK STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Pia Kammeborn

Jaja nå går Black Friday mot slutten og eg regner med at flere av dere muligens har fått de siste Julegavene i boks? Da gjenstår jo bare KOoOSEN frem på Jul, ikkje det? Da kan du jo strikke en haug av disse skikkeligsøte MiniVottene så har du de f.eks til når Juletreet skal pyntes eller når gavene skal pakkes – Disse vottene kan brukes til så mangt 🙂

I følge designeren kan du bruke det garnet og de pinnene du vil, men selv har hun brukt Røros Lammeull og pinne 2 mm – Der tror eg også at eg hadde havnet! Tro om eg ikkje bare MÅ plukke med meg denne go`saken! Ahaaa så koselige de er! Det å pakke Julegaver i gråpapir er helt meg og da blir det jo extra koselig med en slik liten vott som pynt 🙂
Nok et prosjekt du kan kose deg med i helga 🙂

Me der i mot har helt andre ting å kose oss med….*kos og kos fru blom* haha

WISBY MINI MITTENS
Bildet over
Str; Omkrets ca 10 cm og 8 cm lang
SVENSK Strikkeoppskrift


 


* * * *

 

Ok, da er i grunnen KAOSET komplett og vel så det! Det er ikkje mye plass å bevege seg på så eg ble glad da Ali fikk pakket ut tv`en som var polstret i plast slik at eg i allefall har NOE å se på i kwell! haha For å si det sånn, nå har det bikket helt over og er såååå mye rot at eg klarer ikkje bry meg! Dvs at det er ingen vits i å smårydde for det blir ikkje bedre uansett, heller MYE verre før det blir bedre igjen…De nye veggene både i stua og på Dib sitt rom er i allefall på plass 🙂

 

2 doble kleskap er “tømt” i sofaen så her er det KUN 1 sitteplass mot normalt 7! Heldigvis som sagt så har eg min egen Go`stolen som ingen tørr å røre *ler*

Eg ble faktisk VELDIG overykkelig da de spurte om det var greit at de fortsatte i morgen selv om det er lørdag! Det har eg ALDRI opplevd før, men selvfølgelig! Kjør på sier bare eg! Så da er planen å bli ferdig med DibHassan sitt rom i løpet av helga
og at malerene kan komme på mandag!

Da er det jo gode HÅPE om å ha et ryddet hjem neste helg og muligens noen nisser også har ruslet opp fra garasjen innen da? Tror Ali og eg kommer til å ligge som 2 slakt når alt er ferdig! haha (Du kan se ENDA mer kaos på Snapchat/vibbedille)

 

Anyway, det er FREDAGS KWELL og eg skal nyten den og bare kose meg! Eg skal strikke + nyte den flotte boka eg fikk eg gave i posten i dag! Skal komme mer tilbake til denne boka i egent innlegg 🙂 men WOW sier eg bare! SÅÅÅÅ mye flott 🙂

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL MED ELLER UTEN KAOS!

Go`klem fra ei Ganske Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #pattern #strikkeoppskrift #svenskstrikkeoppskrift #minimittens #jul #christmas #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger  #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg