25 STILIGE PULSVOTTER – STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Cat Bordhi

Dette er absolutt noe for deg om du syns det er gøy å strikkepulsvotter! En annen ting, du bør virkelig ELSKE å strikke riller for det går igjen i alle oppskriftene <3 Dessuten trenger du ikkje være en proff strikker for å fikse de fleste av disse oppskriftene så her kan i grunnen alle få koset seg max! Du klarer nok garantert å strikket et par eller 2 til Jul slik at du kan legge
et par extra gaver under treet 🙂

STASH-BUSTER MITTS
Bildet over

 

 

Designet av Cat Bordhi

RAINBOW MITTS

 

Designet av Cat Bordhi

GUADALUPE RIVER MITTS

 

Designet av Cat Bordhi

SESAME MITTS

Dessverre kan INGEN av disse oppskriftene kjøpes enkeltvis, MEN alle disse 4 lekre over her + 21 andre, altså hele 25 strikkeoppskrifter på pulsvotter er samlet i en og samme eBook!! WOW!! Om ikkje DET var nok så kommer designeren til å fylle på med flere etter hvert som nye design popper opp! Snakk om å legge gullegget sier eg bare! Du vil altså aldri gå tom for kreative innspill!

Du kan sjekke ut ALLE 25 designene før du evn kjøper de og det gjør du HER!
ENJOY sier eg bare og KOoOS deg masse 🙂

* * * *

Da er lørdagen i gang her i heimen! Parket popper av gulvet og nytt er på vei, det sages og hamres, ja egentlig en helt random dag etter hvert hehe Eg bare sitter her eg, godt innpakket i teppet og Ali kokkelerer på kjøkkenet så her jobbes det i alle bauer kan du si 🙂
Dib er på jobb og Amira er på tur 🙂

Ute skinner sola fra skyfri himmel og det er -4 grader så vinteren har absolutt kommet her i vest! Etter hvert er det bare potle seg inn i dusjen en tur for så å bare innta Go`stolen for å ha lørdag! Alt annet blokker eg bare ute med plugger i ørene med god musikk eller kanskje det blir Netflix på Pc`en? Det er lenge siden det!! Tv`en er igjen pakket i plast og flyttet så eg sitter MIDT i kaoset kan du si, vel vel. I går flyktet eg et par timer inn på soverommet, men der var det jo såååå kaldt at eg etter hvert sovnet ut flere dyner fult påkledd! Eg var helt i komatilstand da eg våknet 🙂 Regner jo med at de sikkert avslutter i ettermiddag en gang så kwell får me nok vil eg tro 🙂 Åååå eg GLEDER meg til neste helg, men det er søren meg MYE som skal gjøres fra nå til da! *Stønn*

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS LØRDAG

 

Go`klem fra ei “frakoblet” Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #ebook #pulsvotter #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetsrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg