EN VAKKER OG EVENTYRLIG JULEGAVE

Reklame | Dreyer Bok / Tove Richter

I forrige uke fikk eg tilsendt denne utrolig vakre boka! Snakk om GAVE med store bokstaver <3
Eg sparte den til helga og du kan tro eg har nikoset meg med å sitte å bla meg frem og tilbake for å prøve å velge ut noe MÅ HA-Favoritter! Neimen ikkje enkelt, ja det er nesten umulig å velge bare en for eg får jo lyst på alle sammen og det helst i går!

Alle de 40 modellene i boka er strikket i islandsk garn som Plötulopi, Léttlopi eller Àlafosslupi og strikker du deg en genser i en av disse garntypene kan eg love deg at du ikkje kommer til å fryse!! Selv om genseren skulle bli våt vil den isolere godt og holde deg varm! Eg har både en kjole og en vest i Lèttlopi, eg kan godt innrømme at eg syns det klør, men fryser vil du aldri gjøre!

 

Dette var det første eg falt pladask for! Ahaa tenk deg du, en lang og varm jakke i Àlafosslupi??

 

Dette er virkelig en strikkers Eventyrbok! Ikkje bare det, men det er også en perfekt Julegave til enten deg selv (fra Julenissen selvfølgelig!) eller til noen andre som elsker å strikke 🙂

Boken kan du bestille HER om du er på jakt etter et vakkert eventyr 🙂
Garnet som er brukt i boka kan du sjekke ut
HER HER og HER – WOW for et fargeutvalg!

 

Eg har snart markert ut halve boka og vel så det så hvordan dette vil gå har eg ingen aning om!
En ting er sikkert og det er at EN av de må i allefall strikkes 🙂 Det skal i allefall sies at det er mer enn kaldt nok om dagen så en lang jakke i Àlafosslopi hadde virkelig gjort susen 🙂 Eg må nok bare ta å få skrevet den ønskelista mi ferdig og få sendt den avgårde til Nordpolen Ho Ho Ho

KOS DEG OG HA EN
EVENTYRLIG HERLIG KWELL!

Go`klem fra ei fullstendig gira Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #strikkesaga #toverichter #dreyerbok #islandskstrikkedesign #islandskull #strikkeoppskrifter #norskestrikkeoppskrifter #strikkebok #strikkeblogg #strikkeblogger  #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

1 kommentar

Siste innlegg