2 Fantastiske Julegleder sendes til…

Reklame | Holst Garn (Sponset garngaver)

 

Ho Ho Ho og GOOOD JUL! ♥ Da var me kommet til veis ende for denne Jula, i allefall når det gjelder Julegledene eg gir bort. I dag har eg 2 fantastiske Garnpakker fra Holst Garn! Hver av pakkene inneholder 4 deilige Supersoft nøster + 3 insane myke og deilige Titicaca. Her har du muligheten til å f.eks strikke deg en herlige, akkurat passe pusete genser ♥ Den ene pakken er i Silver Grå og den andre er i lekker litt sånn støvete rosa ♥

Den GRÅ pakken skal eg sende til…

 

KRISTINE LEITHE

 

og den Støvete rosa sender eg til…

 

MONA DIGERNES

 

Gratulerer sååå mye begge 2 ♥

 

Eg tar ALLTID screenshot av trekningene eg gjør, men ikkje alltid eg legger ut bilder,
men i dag MÅ eg bare legge ved bilde(bevis) *ler*

 

 

 

Mulig eg er rar, men slike tilfeldigheter eller hva man skal si er ganske morsomme 🙂 Anyway, send meg en mail ([email protected]) med adressen så skal eg få det i posten, MEN om det blir før eller etter Nyttår vet eg ikkje. Ser det litt an, regner med dere begge har noe å strikke på mens dere venter 🙂

HVIS eg ikkje har fått tilbakemeldinger  fra dere innen lørdag så blir det ny trekning.

 

 

 

 

 

Dagen i går var koselig med god mat og uventa gaver 🙂 Det skjer jo at eg sier “Det har eg lyst”, “Ååå en sånn trenger eg” osv og i går fikk eg jo disse tingene! De eg lever sammen med HØRER meg jo *ler*. Aktivitetsbånd fra Huawei var absolutt en høydar så nå skal eg følge med på helsa (haha) Kan jo være greit i disse hetetoktidene hvor man gjerne tror at hjertet i perioder løper helt løpsk *ler* Enn så lenge er eg gledelig overrasket og hele natta har forbigått “Inna for normalt” – Gleder et litt smånervøst hjerte. Dessuten skal det blir kjekt å kunne bevis at JO, ei hjemmeværende (syk) husmor har faktisk et ganske høyt aktivitetsnivå hjemme i sitt eget hjem :). Dette båndet fra Huawei er et av de får som IKKJE registrerer strikkebevegelser! TAKK og pris!

Ja vettu ka, man jukser da ikkje med helsa 🙂

 

 


Å ha system på livet hele året er et must for min del! Alt av avtaler og ting eg må/bør eller har lyst å huske MÅ skrives ned, burde også hatt et sted hvor det sto: Husk å sjekke Almanakken før dagen starter! Gulfiskhukommelsen ser virkelig ut til å leve i beste velgående for å si det sånn og det er ganske frustrerende til tider…Ellers fikk eg en DIGER boks med No7 Produkter fra Boots og DEN har eg siklet på en måneds tid nå flere ganger i uka når eg har vært på senteret! Eg kunne jo bare ha slappet av for den var jo allerede i hus ♥

Bortsett fra at Dib har avtalt en lengre løpetur vil nok denne dagen forbi gå i slow-motion for oss alle 4 med en anseenlig mengde inntak av mat (les: “resten” av kalkuna fra i går), hvis man da +`er på litt sjokolade og diverse har me nok til slutt oppnådd et veldig variert kosthold 🙂 Eg skal lage meg en liten Spa opplevelse på badet i fred og ro før eg slenger på meg en ny Levis Hettegenser i størrelse ELEFANT! Ja jo, eg bestilte den for mor mi til meg selv, men eg trooor at eg tror de 8 kg eg har lagt på meg det siste året ser mer ut enn nødvendig for det er godt mulighet at eg kan invitere både mann og barn på innsiden av den genseren! Eg må prøve den, mulig eg kanskje må bytte den...det syns eg er litt kjedelig å gjøre så eg får heller ta en svømmetur i ny og ne 🙂 *bagateller*

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG
JULEDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

7 kommentarer
    1. Gratulerer så mye til vinnerne 🎉. Flotte gaver. God Jul ønskes videre 🎄❤️

    2. God jul, alltid kjekt å følge bloggen din 🙂 gir meg så mykje glede og inspirasjon 🎄 ha ein fin strikkedag❤ gleder meg til å følge deg videre 🎄🤶

    3. Åhh, og så på bursdagen min til og med! Tusen takk Vibbe, sender deg en mail <3

    4. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne av flott garn! Jeg må prøve ut det garnet snart. Nå er jeg veldig spent på å se planen med teppet ditt. Det blir spennende å høre om du liker aktivitetsarmbåndet ditt. Ha en riktig fin 1. Juledag!

      1. Var ganske spennende i morges å se hvordan natta hadde vært og godt å se at kroppen faktisk har det veldig greit når eg sover 🙂 Dessuten er det også kjekt å se at eg også “springer” ganske mye i løpet av dagen 🙂 Rett og slett en aktiv husmor 🙂

Siste innlegg