2 Gratis Strikkeoppskrifter = 2 Flotte Julegaver

Designet av Sloane Rosenthal

 

Du henger fortsatt med, ikkje det? Ja du vet….om 2 mnd bør du egentlig ha kontroll på Julegavene og i allefall på de du skal strikke! Nå bør du faktisk få gang om du ikkje allerede er godt i gang 🙂 Eg så MASSE Jul i butikken når eg var innom en kjapp tur i går!! Hadde eg tillatt det så hadde eg garantert fått svetteperler i nakken, men eg gikk hardnakket forbi og plukket med meg AKKURAT det eg trengte! Ja ok da, eg kan innrømme at det sånn i forbifarten fristet å plukke med meg en Julebrus….MEN SERIØST!?!! 40 kr + pant for 1,5 l JULEBRUS!? Ikkje F! Det skjer ikkje! Verken nå eller i desember! NOP! Før tar eg rød konditorfarge i ei Singo! *ler* 40 kr liksom! Dessuten var det ikkje “vårt” merke, me like best Berentsen, eller ungene gjør 🙂 Tilbake til luene: Lekre luer
og absolutt en flott Julegave og sa eg oppskriftene var gratis? Vel, plukk de med deg 🙂

 

OCTOBER HAT
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Sloane Rosenthal

 

Vil du ha flere gratis lueoppskrifter? Stikk innom HER og plukk med deg de luene du liker best 🙂
Garantert noe for en hver smak 🙂

 

SEPTEMBER HAT

 

 

* * * *

 

Sitter å vurdere å tjuvstarte helga som egentlig ikkje blir ei vanlig helg! Det er jo fult kjør både lørdag og søndag, så ja, en liten tjuvstart hadde gjerne gjort seg! Eg trenger effektiv strikketid! Den der Halstuben som eg holder på med trodde eg jo var kjapt gjort, men det tar tid å strikke en halv meter! Målte i går kwell og den var ca 20 cm så dette ser slettes ikkje bra ut…Spørs om det ikkje er for varmt også..? I dag bør eg få lagt ned den genseren, ja en tur på blokkematta hadde nok gjort seg. Fukte den litt slik at sømmene blir like flate som resten.

Ellers har eg ikkje bestemt meg for om me skal ta å hente hjem helgekosen i dag eller i morgen…
kunne vel egentlig tenkt meg å sovet minst 3 t til, men men…

Tror egentlig bare eg tar dagen som den faller seg, enn så lenge sitter eg her alene
så eg får nyte stilleheten så lenge den varer 🙂

 

 

 

KOS DEG
OG HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg