2 i 1 Strikkeoppskrift

Designet av Jennifer Shiels Toland

 

Vet det muligens blir mye votter om dagen, men eg kan jo ikkje scrolle forbi disse! Enig i det, eller? Dessuten var jo disse litt sånn uteom det helt vanlige, 2 farget patentstrikk er ikkje helt hverdagskost i en vrangbord, men akk så lekkert det ble! Eg har strikket mange vaskefiller i denne teknikken (med 2 farger). Blir forresten de beste fillene, men helt uforståelig for meg å rekke opp(??).  I oppskriften er det video tutorial som viser deg hvordan 🙂 0 Stress

 

 

 

Designet av Jennifer Shiels Toland

Designet av Jennifer Shiels Toland

 

Oppskriften er for 2 varianter, hel eller halv vott – Du får jo se hva du gidder 🙂
Flotte votter uansett og virkelig en fin gave om du er i gavestrikkmodus 🙂

 

HANSKI
Bildene over
Str S –> L

 

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag, og det er noen skikkelige haggelbyger! Hekkan som det bråker, opp halv 8 da ja…Me har sånn “glass” tak over inngangen, soveromsvinduet vårt er rett ved siden av inngangen…vinduet er selvfølgelig åpent….Kunne like gjerne vært en slagverk på trappa…Oh My…Vel vel, ble kun 1 time i minus på nattesøvnen så det går nok greit….Mulig det blir en høneblund senere 🙂

Hobbyrommet er omtrent bombet! Eg hadde jo ryddet, men så begynte eg med litt sånn klipp og lim styr +
eg skal i gang med en aldri så liten Maskemakørserie igjen…Hadde helt glemt ut at me som er på stand neste helg skal stille med en gevinst. Hva er vel da mer på sin plass enn å lage en unik markør“serie”? Ikkje sant…!
Ble sånn veldig på tampen der, men det får gå – Takk og pris at pakken fra Rito kom på fredag for opp
i der var det et par glass med lakk!

 

 

 

HA EN SUVEREN SØNDAG!
Lat skal den være!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg