2 Nydelige Nøster skal ut å fly! -Til hvem?

 

Ok, som eg lovet tidligere i dag så blir det 2 nøster, eller 2 vinnere eg skal trekke. Ingen sure vinnere faktisk så dette ble jo rett og slett bare KOoOS jo 😀 Garnet er Austermann Step m/AloeVera og Jojoba Oil 🙂 Akkurat disse 2 nøster er gamle, altså en gammel årgang som ikkje er i salg lengre – Nesten som en god gammel vin for de som liker det, bare dette er bedre! MoHaaa Dvs de er 2 av mine mange skatter som eg holder godt på, men nå gir eg de altså bort – Håper virkelig de kommer til et hjem hvor de blir tatt godt vare på, ELLER blir til et par sokker som blir brukt med kjærlighet – Jaja, mye gliss fra meg her nå, men altså…Gullklumpene mine ♥

 

Eg lar Random.org “gjøre jobben” så skal eg få
nøstene i posten over helga 😀

 

 

 

Kommentar nummer 31 og 41 er de som vinner denne gangen,
forfatterene av kommentaren er….

 

MONA N (monastrikk@..)

&

GRO (gro57@..)

 

Gratulerer begge 2 🙂 Måtte dere begge elske å strikke sokker *humrer*
Send meg adressen på [email protected]

 

 

 

 

Nå skal eg kose meg resten av kwellen med denne og litt “Dirty Dancing” på tv 🙂
Hekkan, snaaart 40 år siden me satt bak i kinosalen å rødmet og ble småforelsket i Johnny ♥

 

 

KOS DEG OG HA

EN RIKTIG GOD NATT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg