2 Par gode votter – Gratis strikkeoppskrifter

Designet av  Traci Scott

 

I grunnen er det enn så lenge lite bruk for votter, eg mener…me har hatt over 20 grader den siste uka og det skal fortsatt vare ei stund. Vinteren kommer jo uansett så det er bare å fornye ganggarderoben med nye votter og alt annet man trekker på seg ut døra 🙂 Votter som dette med god Cuff er godt når det virkelig er kaldt, eller om man bare vil ha mer plass til enda flere farger og mønster *smiler*

 

BIG CUFF MITTENS
Bildene over
Str S – M – L

 

 

 

 

Designet av  Traci Scott

 

Begge vottene er strikket i tynt ullgarn (400m/100gr) så disse blir fort veldig delikate 🙂 Øverste vottepar kan du f.eks velge en mindre størrelse og strikke de i Finull f.eks – Personlig syns eg det er absolutt det beste vottegarnet. Begge oppskriftene er gratis så det er bare å nappe de til deg. Kan aldri ha for mange gode oppskrifter.

 

SMITTEN WITH HIM
Str Extra Large

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det var bare å komme seg opp tidlig i dag også, gjøre seg klar for nok en maratondag! I går ble det en veldig lang dag da det plutselig ble en ledig plass på sykehjem for mor mi, det var bare å brette om ermene. Enn så lenge er det et korttidsopphold på Lindrende enhet. Stort rom og stor tv, bedre blir det ikkje 😀 I dag skal eg starte på Mekonomen for å godkjenne bilen, nå er den fikset og klar. Etterpå blir det hjem i huset til mor for å hente diverse, så en kjapp tur til avdelingen på SUS, siden blomster ikkje er lov har eg mekket tidenes kurv med frukt, nøtter og andre godsaker – Det er nå det minste de fortjener etter disse 2 ukene. Såååå går turen innom Kilden Kjøpesenter etter diverse til mor mi før eg durer ut å sykehjemmet. Får prøve å “pynte” litt for litt hjemmekosefølelse. Får sjå!

Sånn ellers? Eg tror søren meg den der tommelen min begynner å kødde igjen?!?! Den var fortsatt litt vond etter endt antibiotikakur, men nå ser det ut for at den begynner å “boble” igjen….Kjenner at DET orker eg ikkje! Får ta en runde med grønnsåpe før eg stikker…sukk…Utover det trooor eg at eg er ganske sliten og delvis kaputt…sånn er det, men i kwell skal eg nyte fred og ro på Hobbyrommet igjen 🙂

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Jammen meg er du snill som lager godsaker til avdelingen på SUS. Lag deg en fin dag, du og oppi alt det travle.

    2. Tøffe tider *klæm til dokker» Så snilt av deg å sette pris på de på avdelinga, engler på jord etter min mening. Ønska deg en fin dag

    3. Tøffe tider. Føler med deg. Har vært der noen ganger. Foreldre/svigerforeldre. Ta deg tid til deg selv, ingen er tjent ved at du sliter deg helt ut og havner på felgen.
      Klem fra Liv

Siste innlegg