2 Par lekre sokker – Rett inn på “Må Ha”-Lista!

Designet av Runningyarn

 

Sokker som dette blir veldig fort et forstyrrende element i hodet mitt, de ligger bak der å lurer, ja nesten litt sånn irriterende! Skjønner du hva eg mener? Nei da, det er ikkje på en negativ måte, alt er absolutt positivt med slike sokker – SLIKE sokker er noe av det fineste eg vet…derfor irriterer de, Åååå hvorfor kan eg aldri gi meg tid til å strikke meg et par liksom..? Som regel popper de opp når eg egentlig ikkje har tid å strikke akkurat disse. Når eg ser tilbake på 2019 og hva eg har strikket vil eg si eg har vært veldig flinkt til å unngå KAOS i strikkekurvene. Har for det meste holdt meg til veldig få prosjekt på en gang, derfor kan eg bare ikkje strikke disse nå, men de havner galant inn på den der “Må Ha”-lista. Sannheten er jo den at da er de i grunnen glemt om…tja, om en mnd? Mye mulig også innen ei uka…Trist, problemet er at det HELE TIDEN popper opp noe eg vil og “bare må” strikke…At eg plutselig befinner meg her med et nystarta Dominoteppe er sååå 2006 liksom…Hva med ALLE de der “Bare MÅ strikke prosjektene” fra da til nå liksom…? Tror aldri eg kommer til å tørre ta eg kikk på alle de der “To Do”-listene mine…Kanskje eg bare skal kaste de? Altså rett og slette bare DELETE??

Then it will be a fresh start in 2020 🙂 I Lovet It! ♥ 

 

ICE FLOWERS SOCKS
Bildet over
Str S/M – M/L – Justerbare i størrelsen

 

 

 

 

Designet av Runningyarn

 

Bare for å gjøre frustrasjonen komplett legger eg til nok et par i samme gata, like lekre med akkurat like stor
“Må-Ha” Faktor…men eg gir ikkje opp for èn dag, da…

 

LENTEN ROSE SOCKS
Str S/M – M/L – Justerbare i størrelsen

 

 

 

* * * *

Jadda, da var det søren meg opp tidlig igjen og det nye Aktivitetsbåndet er absolutt ikkje helt fornøyd; “For lite søvn, hvis du føler deg trøtt i løpet av dagen anbefales det litt søvn” – Ok, men det er da greit å vite! Selv hadde eg jo helt andre planer, nemligen å strikke! Ja, og hvis mor mi skal komme senere så passer det dårlig å legge seg å sove selv om hun kanskje tar seg en kwil på sofaen. På dagens meny står det lammelår, det er absolutt Dib sin store favoritt og han er bunnløs og kunne sikkert klart hele låret alene *ler*

Men bare for å nevne noe heeelt annet: Eg føler meg endelig litt FRESH igjen og eg skylder alt på en julegave eg fikk; No7 Produktene! Eg har i ca 2-3 år brukt Dag- og Nattkrem og i perioder øyekremen, men dessverre har det vært dårlig med tilbud på de kremene denne høsten så eg har derfor brukt litt sånn ymse kremer. Det har resultert i at eg har følt meg grå, tørr og ganske stiv(trøtt) i trynet. Det var HIMMELSK å få “mine” gode produkt i hus igjen og eg vil aldri mer ha noe opphold *ler hjertelig*. Ikkje bare føler eg at ansiktet er fresht, men eg kan se det også! Huden kjennes og SER mye mykere ut, ja eg er litt sånn i heaven liksom! Var mye annet godt også i den digre eska! Gikk å siklet på de eskene før jul og hadde sååå lyst å bare kjøpe en! Prisen var 1.100,- men om du hadde kjøpt produktene enkeltvis så ville de ha kostet ca 2.500,-!! Hadde jo filler`n ikkje råd å kjøpe DET til meg selv før jul liksom… Men nå fikk eg en eske som Amira hadde ordnet fra Ali! (Me hadde sagt til hverandre at me skulle droppe gaver i år, men men, eg fikk ungene med på å kjøpe en stor og skikkelig god Gamingstol til Ali da…han slenger rundt i en gammel kontorstol på rommet sitt og klager støtt over stive hofter og vond rygg så det var på tide å bytte den ut!) og GJETT om eg skal følge med nå etter nyttår! WRÆÆÆL! Boots pleier å selge slike pakker insanely billig i januar! For et par år siden kjøpte eg 3 slike pakker fordi de kom på 70%!!! DET er ekstremt! Så ja, har du ikkje prøvd de: PRØV!!
De er liksom delt i alder sånn ca sånn: De under 30, 30-40, opp til 50 og over 60.

Men nå? Tja, først en ny runde på badet og så må eg vel shaine litt på kjøkkenet?
Er liksom bare blitt min “jobb” det da…jaja, da blir i det minste det nye aktivitetsbåndet HAPPY! 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE 2.JULEDAG

 

 

 

Juleklem fra ei fresh Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg