25 Lekre Pulsvotter – Strikkeoppskrifter

Designet av Cat Bordhi

 

Tenkt det, en aldri så liten samling med hele 25 oppskrifter på fine, lekre, morsomme og stilige pulsvotter!
Det er jo faktisk en gave du kan gi til alle, ja for ALLE fryser et tidspunkt på hendene, og i denne “sveipe”tiden me er i passer jo pulsvotter helt perfekt! Ja og så må eg jo legge til at eg tror designeren er like glad
i rillestrikk som det eg er!! Ååå dette er bare toppen av FRYYYD!

 

 

Designet av Cat Bordhi

 

I gjennomsnitt trenger du ca 2 nøster til hvert par. Fra hva eg kan se så strikkes omtrent alle 25 parene
i noenlunde samme type garn og nøstene ligger på 100 m pr 50 gr. Det er en deilig tykkelse på kjappe prosjekt,
du kan produsere all mass om du f.eks skal stille på Julemarkeder utover høsten 🙂

 

 

Designet av Cat Bordhi

 

Eg er også ganske sikker på at me kan lære noen småtriks av disse oppskriften. Små triks med maskene som bare gjøøør hele votten 🙂 Som regel skal det jo ikkje så mye til 🙂

 

CAR`s FAMILY OF FINGERLESS MITTS
25 Flotte Pulsvotter
eBook

 

 

* * * *

 

 

Mandag, ny uke og i tillegg skolestart! Mange som har sommerfugler i magen i dag vil eg tro! Første gang på evigheter at me ikkje har skolebarn, men Dib startet i lære forrige mandag og det er jo litt det samme!
Første uke har gått fint og han liker seg veldig godt 🙂 Det er jo stas vettu 🙂

I går ferdigstillet eg det ene Ballonghuset mitt, eller, Alvehuset er vel muligens mer riktig 🙂 Tja, det ble jo ganske så søtt og nå står det til tørk 🙂 Er litt frem og tilbake ang hvilken maling eg skal bruke. Tror eg skal tørke en bit av leira til å teste ut maling på. Eg ønsket ikkje en “Kompakt” maling, men litt sånn sliten maling hehe Vil på en måte ha samme uttrykk som det man får når man maler med akvarell 🙂 Blir nok litt prøving og feiling. På strikkefronten er det en del som skjer og det er virkelig på tide å få noe ferdig før det igjen vokser meg over hodet. Har noen garnpakker i lufta denne uken og det er jo alltid like kjekt + at det ser ut for at det kommer noen Give Aways din vei – DET er jo i allefall alltid gøy!

Ellers? Tja, ikkje ofte eg nevner det,
men i dag var det faktisk ganske gøy å sjekke ut Topplista! *Stolt*

 

 

 

LAG DEG EN SUVEREN
MANDAG OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg