253 dager til Julaften! Pakke Nr 1 er ferdig + 2 Lekre Gavetips

Reklame | Rito Garn og Hobby

 

Dette tror eg aldri har skjedd før! Over 200 dager til jul og første gave er allerede i boks! Da blir det bra til slutt *ler* Det må eg si, ble veldig overrasket over hvor enkelt dette var å lage! Ja jo, det tok tid, eg mener.…bare i brunfargen er det over 3000 perler så TID, ja det tar det, men ellers er det virkelig koselig å sitte å putle 🙂
Det er neste så eg gleder meg mer til jul enn til sommeren…ehee….neida,
eg gleder meg til sommer og masse SOL!!

MEN! Er du også en av oss som liker å lage julegaver så er det aldri for tidlig, eller for sent å starte med det!
Hvem vet? Kanskje eg også surrer sammen noen gaver i år 🙂 Er jo egentlig det koseligste av alt 🙂 Uansett, eg kom over et par lekre (spesielle?) sjal som kan blir noe skikkelig flotte Julegaver!
Det er plenty av tid til å strikke både 2, 3 og 7 og du vil 🙂

 

 

Designet av Linnea Ornstein

 

Virkelig en snerten måte å strikke sjal på, med alle de rillene der gikk det rett hjem hos meg ♥

 

KARAMELLA
Bildet over
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Selv om denne pakken er helt lukket satt eg å funderte på å lage en som kan åpnes! Det må da gå an? Hmm hvis eg “legger” perlene på kanten da kan eg træ en vaier inni og lokket kan jo vippes opp 🙂 Tja, eg må fundere litt på dette, kan jo pakke inn søte små ting i en slik pakke 🙂

 

Oppskrift på disse pakkene + sleden finner du i DENNE BOKA

 

 

 

 

 

Designet av Linnea Ornstein

 

Like spennende begge disse 2 sjala! En litt anderledes måte å strikke sjal på, men akk så lekre de er begge to 🙂

 

AERIA
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Bortsett fra at eg har perlet har eg vært ganske effektiv i dag. Har vasket masse klær og gudene skal vite at det trengtes! Ellers, ja sånn inni mellom har eg ryddet litt her og der 🙂 Eg vet, eg burde absolutt satt meg til rette
å strikke på de ermene eg trenger, meeeen eg har en date med spisebordet for eg skal perle flere pakker! Julenissen sin sledes skal jo fylles til randen skal vites og siden det bare er
253 dager igjen er det best å holde stimen oppe Ho Ho Ho

 

Alt du måtte trenger for å kunne perle i dagevis finnes du HER INNE 🙂
Enjoy sier eg bare 🙂

 

 

 

NYT KWELLEN
OG KOoOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille som gleder seg til Jul 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg