3 GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER # KJEKT Å HA

Designet av Alexandra Davidoff

Er jo ikkje sikkert at eg kommer til å strikke den, men det var noe med halsen over her som bare fikk meg til å lagre oppskrifta! Den var så lekker og enkel liksom + den så ganske god ut 🙂 Halsen er strikket i et garn som er blanding av Ull, Alpakka og Silke – Mmm da bare MÅ det bli deilig, eller hva? Du kan jo ta en titt på garnet Her hos Love Knitting – Finnes i flere lekre farger 🙂

 

LOLA
Bildet Over
One Size
Gratis frem til 2.januar 2019

 

Designet av Alexandra Davidoff

Disse kan eg tenke meg er kjekke å ha liggende på lur om du plutselig var i manko på en gave eller 2 🙂 Kjappe og garantert koselige å strikke. Garnet som brukes er Ull og det er ca 100 m pr 50 gr med en strikkefasthet på 20 m 🙂

 

BEAR BOOT TOPPERS
One Size

 

Designet av Alexandra Davidoff

Et supert prosjekt til deg som ønsker å prøve deg litt på fletter 🙂 Herlig når et prosjekt er veldig overkommelig i størrelse + at det blir lekkert 🙂 Blir mangen kjekke smågaver av sånt og DET må man jo like

 

UGG HUG BOOT TOPPERS
En størrelse, passer alle

 

∗ ∗ ∗ ∗

Hmm siste fredagen i år, det må eg si!! Det er vel nesten så me må feire, ikkje det?? Lenge til neste haha Ja for det er jo ikkje før neste år! haha Knyss tørr joke her på kwisten vettu, ja eg må bare humrer litt i kaffi slurpinga MoHaaa

Nå er det jo den stor O`Nyttårsafta som skal planlegges! Ikkje det?? Store planer eller? Stort fest og stormende jubel? Her er det same old, same old: En himmelsk Meza (<—Klikk og LES!) som Ali begynner å tilberede allerede i morgen vil eg tro 🙂 Tja, det er vel mellom 25-30 småretter hvor den ene er bedre enn den andre og bordet forvandles til en fryd for den glade gane! haha Egentlig er det veldig mye vegetarretter og DET passer meg ypperlig for ikkje å nevne en bolle med Taboule!! Mmmm persille du, ja tenkt, PERSILLE (bladpersille) er helt fantastisk når det spises på et salatblad 🙂 Kast deg over nærmeste libaneser og si h*n må lage ei skål til deg, du vil bli forelsker 🙂 Eg lover!

Eneste eg skal i dag er å svippe en tur på butikken for mor mi…Tenkte å bare få det gjort nå etterpå så er eg ferdig med det. Mulig eg også svipper ut til “Snope”butikken i Hillevåg siden eg selvfølgelig glemte en dings eg skulle kjøpe 🙂 Ellers må eg sjekke hva eg har av klær som eg kan bruke på tirsdag når me skal ut å være litt høytidelige og greier hehe Det er da me skal på Nyttårsmottakelsen på Kulturhuset med ordføreren. DibHassan skal hedres for sin idrettsinnsats i 2018 – SÅÅÅ spennende!! 🙂 Gleder meg 🙂 Tro hva han klarer å oppnå i 2019? Det som foreløpig er planlagt er RM nå på våren og så er det igjen RM til høsten før NM i november, i år er NM i Stavanger! SÅ GØY! Ellers er det mye han har lyst å bli med på, men me får se hva det blir til! Ikkje bare bare å sende han avgårde heller….til det STORE utland hehe

Jaja, nå skal eg ta å dampe litt vannmelon før eg svinger innom badet og får natta ut av øynene så blir det nok ut en tur ja 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN FREDAG

 

Go`klem fra ei Stolt Vibbedille 🙂
Røykfri i 2 uker i dag!

1 kommentar
    1. Den halsen var nydelig ja ♥ Akkurat i min smak 🙂 Kanskje jeg skal vurdere å strikke den…..når jeg er ferdig med de 15 prosjektene jeg allerede har kjøpt inn garn til 😉

      Kos deg med planlegging av diverse feiringer 🙂

Siste innlegg