3 Gratis Strikkeoppskrifter – Verdt å ta med seg!

Designet av Traci Scott

 

Er du glad i småstrikk som votter, luer og sånt…? Ja da har du 3 herlige oppskrifter her + at du finner flere fine på designerens Ravelry side. Er jo aldri for sent, eller for tidlig å starte med årets gavestrikk!
Mulig du allerede er i gang?

 

NTN MITTS
Bildet over
En størrelse

 

 

 

 

Designet av Traci Scott

 

I alle disse oppskriftene er det brukt Knit Picks Palette…et garn eg lenge har hatt lyst å prøvd, men det er jo umulig å få tak i! Fant en nettside for litt siden, plukket ut farger, puttet de i handlekurven, alt så OK ut…Kom til kassen, la inn adressen….SORRY! Sender ikkje til Norge…Vet du om et sted hvor det sendes hit, gi meg beskjed 🙂

 

STELLA NOVA MITTS
En størrelse – Voksen

 

 

 

 

Designet av Traci Scott

 

Dette er jo også overkommelige prosjekt om du er litt fersk på mye mønster,
ikkje minst med å strikke med flere farger 🙂

 

HIBERNUS MITTS
En størrelse – Voksen

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

JuHuuu i dag fikk en SMS fra verkstedet! Bilen min er ENDELIG ferdig! Det er nå over 4 uker siden at brøytebilen “tok” bilen min! Siden det har den fått 2 nye dører + front og lakkering! Blir spennende å se den igjen, er den så god som “ny”? Det vil eg tro! Blir jo litt trist å levere tilbake leiebilen også…Hekkan for en digg bil!

Har jo flaks også for Dib har fri i dag så da er jo min plan at han bli med meg når eg skal hente min og levere den andre tilbake til Hertz – Det burde gå fint! Vil tro at han er glad for at min kommer hjem igjen…han må ha ny startmotor på sin og er litt nervøs for om bilen starter hver gang han skal ut! Da er det jo enkelt å ta min nøkkel hehe Men ok, da er det bare å få fart på dagen!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg