3 Gratis Tepper! -Verdt å plukke med seg!

Designet av  Johanna Lindahl

 

Selvfølgelig så popper et teppe som dette opp akkurat nå! Eg har verken plass (i hodet) eller tid til dette nå, men det er absolutt et drømmeteppe av de sjeldne! Why? Jo vettu ka?? Dette teppe er heklet med hele 109 farger!! Det er slettes ikkje hverdagskost, men det er ikkje et problem ser du 🙂 Eg har flere ganger tenkt eg eg bare må bestille hjem Denne GarnBoksen – Den inneholder alle de 109 nøstene som trengs til teppet! Plutselig ble det ikkje så vanskelig likevel? Genialt spør du meg, sommergave til seg selv? Tenk på alle de timene du kan kose deg ut når du hekler alle disse lappene?

 

109 BLANKET
Bildet over
Str 130 cm X 170 cm

 

 

 

 

 

Desigent av  Johanna Lindahl

 

Litt usikker på hvor eg skulle hatt en slikt teppe, men stilig er det! Da tenker eg jo på å bruke det på gulvet,
men et rundt teppe funker ganske greit til de aller minste om så er.

 

NO WOOL LEFT BEHIND
85 cm i dia
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av  Johanna Lindahl

 

Eg måtte ta med dette fordi eg syns det var så fint med denne type mellomlegg 🙂 

 

TRILLIAN BLANKET
Så stor som du ønsker
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av  Johanna Lindahl

 

Dette var bare smæshing! Som en vindusmaleri jo!

 

RETRO VIBE SQUARE
Så stort som du ønsker
Gratis oppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Lørdag, SOL fra skyfri himmel og det blir hele 12 grader i dag….! Har litt som må gjøres i dag, gulvene må eg sveipe over sånn er det bare. Skulle gjort det i går, men…så er det noe med det når man prøver å gjøre alt på en gang – Funker ikkje sånn. Amira og de kommer på middag i dag og tenker det kan være greit å lage maten nå på dagen, lage det klart. Lasagne, god salat og hvitløksbrød er jo en fin lørdagsmiddag. Mellom slaga blir det å stryke badeand nr 11, ta litt bilder av forundringspakken som skal trekkes i dag. Når akkurat det blir vet eg ikkje ennå, men det kommer i løpet av dagen.

Tja, tror nesten eg bare skal begynne å surre rundt her i heimen 🙂 

 

 

HA EN FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg