“3 i 1” Topp – Strikkeoppskrift

Designet av Elsebeth Judith

 

Har du et godt utgangspunkt, ja da har du muligheten til å kreere det meste – Som kreasjonen over! Dette er noe eg syns er skikkelig gøy! Samme utgangspunkt og 3 resultater! 🙂 Det er nesten sånn eg har gjort med Still Light vettu! Eg syns den ligger så fint over brystet og skuldrene så eg har jo strikket meg en genser (i steden for tunika) og den er så fin. I dette designet har du altså muligheten til å strikke deg en genser, en kortermet topp og en singlet. Ahaa vettu ka som bare er ENDA bedre med en slik enkel og grei oppskrift?? Ååå SEE muligheten!
Her kan du virkelig meske deg med farger, mønster og ville utløp for kreativiteten!

Kjenner virkelig på at akkurat denne oppskriften bør eg snappe til meg før dama er utsolgt! haha
(Akkurat som det er mulig haha)

 

 

 

Designet av Elsebeth Judith

 

Skal eg fortelle deg noe som bare gjør dette ENDA mer gøy!?? Ååå du vil ikkje tro det, men alle disse kreasjonene er strikket med Blackhill Silke & Ull/Silkeull fra Garnudsalg noe som vil si at om du absolutt (hi hi)
skulle ønske det så kan du også strikke den i Holst Supersoft

Kan jo gjerne nevne en litt kjip ting…Eg har strikket i garn fra Garnudsalget, ikkje akkurat det eg nevner over her da. Har opplevd å få migrene av garnet! Mer enn èn gang og det er pga lukten, veldig stram lukt fra lanolinen.
Det er så synd for garnet er skikkelig herlig og det blir skikkelig mykt og godt.
Kan være Silkeullen over her er bedre enn det som er 100% ull.

 

SOLTID
Bildene over
Str fra 83,5 cm til 122,5 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

Ingen problem å komme seg tidlig opp når man deler seng med ein som regel rett Zzznorker deg sidelengs ut av senga! Oh MY sier eg bare! Nevner du det så er det typ: “Ka då snorke? Eg snorke ikkje eg!” Vel, vel…eg er nå i allefall våken og sto opp klokka halv 6 fordi eg gad ikkje mer haha Kjenner at 3,5 t er AAAALT for lite på øyet så når eg har vært hos legen er det rett i seng når eg er tilbake. Derfor håper eg på en overskyet dag, gjerne litt regn også hehe Da blir det nemligen ikkje så varmt på soverommet.

Akkurat nå er det 13 gr og i følge værmeldingen skal det opp til 18 gr, delvis sol med spredte regnbyger så ja,
litt varmt kan det jo bli. Jaja SOVE skal eg garantert uansett!

Tar meg en kjapp kaffikopp til før eg svinser innom badet en tur, eg har nemligen planer om å være blant
de første i den labkøen så eg må bare sette inn giret tenker eg *Gjesper*

 

 

 

HA EN FLOTT MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei TRØTT Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg