3 Julegleder skal sendes til….

 

Ok, da var det på tide å se hvem de 3 som skal få en Juleglede i posten er! Det må eg bare si, er det en eller flere som ikkje gir lyd fra seg etter trekning kommer eg til å trekke ny(e) vinner(e) på fredag 🙂 Du som vinner sender meg en mail med adressen din ([email protected]) eller, du kan sende meg en mld på
messenger hvis det er enklere for deg 🙂

 


Da skal me se, det er 2 stk som får lik pakke, en slik som på bildet her. Oppi posen er det 2 deilige nøster med 100% Cashmere  litt deilig dill dall 🙂 De 2 heldige er…..*Trommevirvel*….

 

HEGE (marie ruud)

 

SISSEL HALÅS DYRHAUG

 

 

Gratulerer!

 

 


Pakken med ei deilig “Flatter” flaske  dilldill skal eg sende til

 

VANJA N. HALVORSEN

 

 

Gratulerer ALLE 3! Send meg adressen deres og eg skal så fort det lar seg gjøre får de avgårde i posten 🙂
Disse flotte gavene har eg fått fra TITT INN GARN ♥ På søndag er det klart for flere
Julegleder så det er bare å følge med 🙂

 

 

 

Selv om eg egentlig var passe forbanna og utslitt i formiddag innså eg bare at det beste var å komme meg ut og ned på butikken slik eg hadde planlagt. Så da bare gjorde eg det! Ble faktisk ganske sjokket over hvor utrolig mye folk det var ute å handlet på en helt vanlig onsdag, ja sånn midt på dagen! Skulle nesten tro det var siste dag før ei langhelg. Etter butikken svingte eg innom å plukket med meg mor mi så da blir det nok mest strikking og skravling
i kveld. Men, det som er herlig er at alt eg trenger til baking er i hus og da kan eg bare bake når eg vil og orker 🙂

 

 

 

Ønskelista for kaker er på plass så gjenstår det å se hvilke som bakes, planer for helga er kakemenn og krumkaker sammen med Amira 🙂 Så får me se 🙂 Nå skal eg i allefall slappe av i kwell så er eg nok i gang i morgen, bare den der akillesen kan roe seg litt! Noe eg ikkje trenger er nok et problem, jaja, på tide med KAFFI! 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
BEHAGELIG KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt halt Vibbedille 🙂

10 kommentarer
    1. Gratulerer til de heldige vinnerene. Snill du. Og ja, jeg måtte også en tur ut i dag, og det var utrolig mange ute. Skulle tro halve Halden (eller mer) var uten arbeid. En onsdag formiddag!!!!
      Ser du kan krysse av en ting på listen din, så nå er du i gang med snop til julehelgen.

    2. Gratulerer til de heldige vinnerne❤️
      Jeg har vært litt stresset i dag. Kom fra Riga sent i går kveld og skulle i dag hente hunden som er på kennel. Snøras stengte veien og her gikk jeg og trødde og fikk ikke gjort noe. Veien ble omsider åpnet, men da var det så mørkt at jeg orket ikke kjøre på holkeføre. Så får prøve Igjen i morra. Liker ikke sånne forstyrrelser i planene mine😂

    3. Gratulerer til vinnerne. 👍
      Her har det blitt stekt krumkaker idag.
      Ha en fin kveld og lykke til med baking.

    4. Gratulerer til alle tre som vant de flotte gavene.
      Ønsker en fortsatt fin advent tid framover og så kjekt og følge deg

    5. Jeg er en av de som var så heldig å bli trekt ut❤️ Tusen takk for det, jeg bruker aldri å vinne noe, så nå ble jeg veldig glad. Tusen takk Vibeke🌹

    6. Gratulerer til vinnerne 🙂 For noen herlige pakker 🙂 Satt her å så litt på den kista di.Hva er beates stenger? Høres godt ut i hvert fall.Ønsker deg og de andre her inne en fortsatt god advent 🙂

      1. Beatles Stenger ja, de er goooode de! En STOR favoritt her i huset. De ser litt ut som “Cola Stenger”, men er lyse og har både mandler og perlesukker på 🙂 Hvis du f.eks Googler “Beatles Stenger – Vibbedille” får du de opp, men de kommer nok sikkert i bloggen i år også 🙂

Siste innlegg