478 Perler og 300 gr gips senere….

 

I dag har eg vært flink! Eg har virkelig fått SITTET inne på Hobbyrommet 😀 Vanligvis når eg sitter der inne spretter eg plutselig opp for å gjøre noe, ja som å f.eks sette på en maskin med klær, rydde lillegangen, skifte på senga eller for å moppe gulvene, men ikkje i dag! Skrittelleren på klokka vitner om en GOD HobbyKOSEdag! Mye av grunnen til det var jo fordi eg moppet alt som kunne moppes i går kwell + eg satte den nye støvkluten fra Jif
i sving – Den er magisk den! Skal vise den neste gang den er i aksjon.

Vel vel, tilbake til Hobbyrommet, eg har perlet, du og du som eg har perlet. Fikk en idé om litt “mønster”, ja lage noen “serier” på en måte. Syns det ble stilig og det er nøyaktig slike armbånd eg kan bruke hele året! Gøy med farger! Dessuten er det for lite å bare bruke ett, syns eg, så da er det jo noen ganger kult med flere som matcher. Går fint å bruke 4-5 stk som kræsjer også, kommer jo an på hva du liker.

 

 

 

 

Mine favoritter i denne haugen er de med Limefarget perler ♥ Kjenner at neste gang eg er innom Kreativ så må eg ha en boks eller 2 til av den fargen – Såå fin! Svart og hvitt i litt sånn hypnotiske mønster er alltid en vinner.

 

 


Ikkje sant?
Kjenner du noen som liker slike armbånd? I så fall er 2-3 slike en super gave! Bruk fantasien og de fargene, eller perlene du liker 😀 Man blir ALDRI for gamle for noe, bare nevner det. Ja og eg skal inn å perle humler
(eller er det bier??) etter på, og eg er 50, så det så 😀

 

 

 

 

Parallelt med perlingen så har eg også gipset. Har penslet gips på skulpturen min slik at den blir mye mer robust. Eg laget gips i et glass, bare litt om gangen for eg rekker ikkje bruke opp alt før det stivner for mye – Plutselig går det veldig fort ser du! Satt jo å så på “Bølgen” samtidig, så ja, det ble kastet noen glass med gips for plutselig hadde det gått 10 min vettu…Nå har eg snart gipset hele baksiden og når det er helt hardt er bare å sette den opp riktig vei og gipse videre. Dette er virkelig gøy!

 

 

 

 

Nå ganske snart skal eg bare ta på meg en god pysj og så er det inn her igjen. Kan ikkje få sagt det nok hvor happy eg er for at eg gikk for 3 deler på det skrivebordet! Nå har eg skultur og gips til venstre, smykkeperling
i svingen og nå blir det da Humleperling på høyre ving. Alt dette uten at det blir kaotisk,
kunne ikkje gjort dette på spisebordet i stua ser du.

Har du litt liten plass til å kunne utfolde deg med hobbyene dine? Sitter du i stua/kjøkkenet uten å føle at du kan slå ut armene? Vel, sånn har eg hatt det nå i 25 år. Kan bare anbefale å okkuperer det første og beste soverommet som blir ledig når ungene begynner å flytte ut ♥ Hadde det vært opp til meg så skulle ungene bodd hjemme hele livet, men eg er realist også, så det at Amira flyttet sammen med sin kjære
i vinter i en alder av 25 var helt greit ♥

Nei, nå må eg hoppe i pysjen og fortsette!

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg