“50′ Vibes” Sokker! -Strikkeoppskrift

Designet av SLM Designs

 

Me har for lengst kommet frem til at strikkesokker er gøy, og når det så plutselig dukker opp litt anderledes sokker, ja da renner det nesten over! Tilnærmet gratis er det bare å få gang på pinnene. Garn og pinner er tynt,
ca 400 m/ 100 gr og 2,5 mm. Sokkene strikkes Tå/Opp 🙂

THAT 50′ VIBE
Bildene over
3 størrelser

 

 

* * * *

 

 

Det er torsdag noe som betyr Byhaugkafeén Tur. Kunne i grunnen tenkt meg å sovet videre i dag….Såååå trøtt! Mulig at det i dag må bli en liten kwil etter en tur i skauen! I følge postapp`n kommer de nye turstøvlene i posten
i dag!! Woop Woop! Eg endte opp med å være riktig så heldig med det kjøpet, men det skal eg fortelle om senere. Eg var overrasket at flere ikkje var klar over at det eg gjorde var mulig….? Hmm har benyttet meg av det tidligere også, men nå må eg faktisk komme meg på kjøkkenet å få havregrøt på kok,
det sitter godt i magen når man skal ut på tur 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg