5000 kr var grusomt mye, ikkje det??

Designet av MarinJaKnits

 

Siden me har skravlet litt om lappetepper og ikkje minst fordi eg er på lapp nr 2 i det nye Dominoteppet mitt, tenkte eg å friste med nok et lappeteppe! Mange måter å gjøre det på ser du, dette tepper minner jo om et aldri så lite kunststykke 😀 Forskjellen på dette og det teppe eg strikker er først og fremst prisen for å nevne det…O M G !
Ja jo eg vet at noe garn er dyrt, og det er helt greit, men det er noe med det når man ser det på trykk *ler* Altså, man kan kjøpe garnet som teppet orginalt er strikket i HER INNE, det er snakk om 14 hesper på i underkant 200 m/100 gr….Pris? $560! Dvs 4961 kr etter dagens kurs…(Frakt evt toll kommer i tillegg)
Kan legge til at teppet er i underkant av 150 X 150 cm…Jaaa…sukk

Mitt teppe, ja bare for å sammenligne litt, er planlagt til å blir sånn ca 130 cm X 200 cm
og koster….*Trommevirvel*….Under 500 kr…Jaaa…sukk

 

Etter at teppet var ferdig strikket er det igjen 127 gr garn fordelt på alle de 14 fargene, så det er ikkje snakk om at det er nok garn til at du kunne ha strikket teppet større om du ønsket…

 

 

 

Designet av MarinJaKnits

 

Det verste er jo at man slettes ikkje er garantert at teppet lever lenger fordi det koster 5000, eg syns bare det var litt rått for et lite teppe 🙂 Men men, frykt intet, oppskriften kan du kjøpe uansett og du kan bruke akkurat det garnet du selv vil 🙂 Kan jo nevne at det er 40% på Sparkjøp ut januar,
mye godt teppegarn der om det ikkje er så nøye 😀

 

QUINN`s QUILT
Bildene over
Str ca 150 cm X 150 cm

 

 

* * * *

 

 

 

 

Yes Yes, det ER søndag og det er fortsatt vått ute og gulvet i stua burde blitt vasket! Med en gang det er + grader ut er eg den som har skyver døra opp og det straffer seg. Spesielt med tanke på en katt som springer ut og inn, ja han er jo nærmeste litt våryr, balleløs som han er. Ahaaa gulvet bærer preg av det; kvister, blader, havregryn (Mater fuglene ute) og i grunnen bare masse svarte poteavtrykk rett ut på gangen til matskålene, veldig lett å finne synderen her ass…Jammen godt Europris hadde tilbud før helga på våtmopper slik at eg fikk stæsjet opp inne på lageret. Det som er, det er visst nok kun eg her i heimen som VET hvordan en mopp funker,
enn hvor enkelt det er…Ikkje sant...!?

For å få ro i sjela tror eg bare eg slenger 3-4 moppefiller på gulvene og får det gjort, har aldri likt smuler under beina. Etter på er det strake veien inn på Hobbyrommet, nå er det montering som gjelder
og kanskje blir det en aldri så liten fristende photoshoot!

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg