Absolutt Jul i Juli…Ho Ho Ho

 

Jadda jadda, eg vet, eg veeet det kan være enoying med jul allerede nå, men akkurat som motebransjen så må eg jo starte ca 6 mnd før det gjelder hehe I hobbyverden er det alltid litt jul hver sommer 🙂 Egentlig så var det ikkje dette eg trodde eg skulle styre med nå, men siden eg F O R T S A T T venter på diverse dubbeditter i posten må eg jo gjøre noe i ventetiden. Da er det gøy å lage utepynt til jula! Joda, de kan selvfølgelig brukes inne også,
men eg ser for meg å stikke disse ned i krukker, bed, busker å trær(?) når julepynten skal opp og frem 🙂

Selv om alle har glitter på seg (litt vanskelig å se på bildene) er det absolutt holdbar julepynt uansett vær og vind – Fullstendig vanntette! haha Skal du gi bort en bukett med juleblomster f.eks, vel….smyk en blomster pinne av denne typen inn i buketten og det blir gøy i tillegg 🙂

 

 

 

 

En litt ny vri på perleriene, viser jo bare at alt er mulig! Ser ut for at dette kan bli en gøyal jul! Eg har ikkje tenkt
å bare tenke jul på messa eg skal på, men litt sånn stash som kan pynte litt opp er jo gøy, og skulle eg mot formodning ha disse med meg hjem igjen så kan eg pynte opp her hjemme 🙂 Ingen problem!

 

 

 

 

Har så vidt fått begynt på dubbeditt“avdelingen” min, dette er ferdig og helt klart for messa 🙂 Igjen tar eg det et par hakk lengre…kunne bare lagt alt i en skål fritt til plukking, meeen eg er ikkje helt der...Har heller aldri vært 🙂

I dag er det bare å fortsette der eg slapp i natt….Ble faktisk litt pizt i natt før eg la meg…HeltHjem leverte en pakke på trappa min kl 01:30 – HAPPY! Men så ble eg sur…Eg har kjøpt maling, en ganske så dyr en også…av merke AMERICANA…men fikk et annet merke og nå føler eg meg lurt ja. KAN være at malingen eg fikk er like god.
Å ja, eg har sendt melding/mail til selger så får eg se da…Eg FORVENTER jo å få samme merke som det var bildet av, spesielt siden eg søkte etter dette spesifikk merket. Eg mener…eg søker ikkje på Adidassko,
kjøper det og blir happy for et par sko fra Europris…skjønner? *ler*

Vel vel, det er fredag så eg får bare komme i gang med dagen –
Blir vel sikkert litt handling også vil eg tro…

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
    1. Ho-ho-ho, her var det jul ja 😀 Må komme i gang tidlig, det skjønner jeg GODT 🙂 Håper du får malingen du har bestilt da. Nå er det ut på tur her snart 🙂

    2. Har du brukt poscatusj på detaljene på pepperkakemannen? Limer du pinnen på på baksiden? skulle ønske mitt hobbyrom var klart, men her starta plutselig gubben på oppussing av gang, så da blir det ingen tid til å lage hobbyrom enda🫤

    3. Veldig stressende av deg, ho ho ho du liksom, men digger de pingvinene.. de som ikke har øyne som «kræsjer»… 🤪

Siste innlegg