Alle har me en indre demon!

 

ALDRI har eg sittet sååå mye på hendene som eg har gjort de siste månedene, du og du så flink (standhaftig) eg og me har vært! Noen ganger holder det virkelig hardt og eg har følt mer enn en gang at den indre demonen vil røyker ut ørene og brøler ut kjeften *ler*. Ser for meg noen tegneseriebilder fra gamle Donaldblader når det røyker av anda! Heldigvis har me personer rundt oss som kan svare og gi beskjeder helt uten følelser og meninger; Konkret formidlinger uten sidesprang er ofte det beste i en så dan stund for å si det sånn.

Eg klapper oss på skuldrene for at hodet er blitt holdt kaldt og at me har vært målrettet og utført “jobben” vår på en respektfull måte i henhold til de rammer som er satt og gitt – Da kan i allefall me gå med rak rygg og vite at me faktisk gjorde vårt beste gjennom en tid som har vært ganske tøff –
Mye mer enn hva me først tenkte det kom til å bli.

Nå ser me målstreken, så da er det bare å komme seg i ulltøyet og starte dagen. Passer jo helt perfekt at gradene ligger å vaker rundt 0 når hagearbeid står på agenda`n!! Å ja, dette var litt iskald ironi….

 

 

LAG DEG EN FIN DAG!
Skravles plutselig

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg