Alltid behov for en enkel kjole

Designet av Julie Hoover

 

Ser du? Så enkelt kan man strikke en kjole, helt uten for mye mikk-makk og likevel så enkel og lekkert! Denne ble lagret ASAP og eg er filleren helt på nippet til å bare klikke hjem garnet!! Dette er kjolen du bruker f.eks til 17.mai, skoleavsluttning, jubileum og fest, men den funker selvfølgelig også helt flott i hverdagen 🙂
Det er jo det aller beste

 

Designet av Julie Hoover

 

Kjolen er strikket i LATERN fra Purl Soho og du finner det i flere lekre og sarte farger. Dessuten er det et aldri så lite salg nå om dagen så det er bare å kjøre på. Strikkefastheten på kjolen er 18 m/10 cm så du kan helt klart bruke ditt eget favorittgarn som passer ♥

 

COPLEY

Bildene over
Fra 91 cm til 162 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

Ahaa eg sitter bare her å nyter stillheten av å være fullstendig alene hjemme for en stund!
Ali er ikkje langt vekke for han er jo på dugnad her i Sameiet ↓

 


Nesten hele gjengen er i sving! Da eg kom tilbake etter å ha fått Dib avgårde satt Ali opp på taket å malte kantene. Vil jo tro at alle garasjene blir ferdig i dag, kanskje? Det er 16 stykk totalt da, men men

 


Hadde det vært 10 grader varmere kunne eg bare rigget meg til her, men med 5 grader blir det for kaldt! Vanligvis når det er dugnad pleier eg surre her på terrassen å plante, rydde og stelle, men Ali har jo allerede gjort det for flere uker siden. Han beiset t.o.m gulvet her for en stund siden så det er egentlig bare å få i hus blomster/planter. Drøyer det nok til godt ut i mai med tanke på temperaturen. I natt var det kun 1 grad
og det kan fort jo ta knekken på ganske mye

I kroken over her er det eg har så lyst på en stor sofa, tenke å sitte der sånn kl 6 om morningen
utover sommeren og få med seg soloppgangen!! MAGISK!

 


Satser på at det blir ganske så fargerikt her utover sommeren, temmelig nakent akkurat nå gitt! Tja tror eg skal benytte alenetiden til å se en episode eller 2 av GOT og bare få fart på strikkepinnene mine. Sånn helt egentlig så hadde det vært digg med 2 timer til på øynene, men om klarer å holde ut hele dagen så blir det tidlig i seng! I morgen er det søren meg opp kl 7 og ut litt over 9!! Jadda, det er helga si ser du, men eg gleder meg til i morgen 🙂

 

 

 

 

LAG DEG EN
SKJØNN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra ei ganske søvnig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg