Alltid en twist med kjappe Julegaver

Designet av Brie Christine

 

Om Gavelista du har skrevet på den siste måneden gikk litt i stå og du plutselig har f.eks 5-10 flere gaver du skal gi, som du ikkje hadde kommet på, frykt intet!! Her har du løsningen vettu! Aldri så galt at det ikkje er godt for noe heter det jo! I dette tilfellet i spedd en anelse nytelse også 🙂 Passe tjukt garn som f.eks Nepal, Alaska, Air og Big Merino funker fjell her! Halvtjukke pinner og en bønsj med riller = skikkelig kwellskos ♥ Bare for å si det, fra en DropsLover til en annen: Garnet er veldig bra priset på nett nå! Bare nevner det i tilfellet garnhylla di er litt slunken? (Tviler jo på det da *ler*) Eller er det bare å gønne på og produsere, det er tross alt lørdag
så det meste er lov 🙂 Enjoy sier eg bare!

 

THE CHLOE HEADBAND
Bildet over
En størrelse

 

 

 

 

Designet av Brie Christine

 

Variasjon er bra når det gjelder det meste, også innen for strikking! Hva med å strikke annen hver? Ja, ikkje sant? Dette strikkes i noe tynnere garn enn det øverste, men fortsatt samme twisten som alle vil ha om dagen (Etter hva eg har hørt er det bare et superenkelt triks og slettes ikkje vanskelig i det hele tatt!). Har noen slike pannebånd, eller heter det hodebånd? Hårbånd? Svettebånd?? Anyway, eg har noen på mi liste også som eg har lyst på til meg selv. Føler det er bedre noen ganger å bruke med tanke på hårmengden min. Ei lue funker egentlig aller best på en BadHairday for å si det sånn 😉 Så ja, la oss si du starter nå ganske straks og eg er ganske sikker på at du har MINST 5 i boks innen du legger deg etter Farmen i morgen 🙂 Go for IT, sier eg bare *smiler lurt*

 

THE VANESSA EARWARMER
Voksen størrelse

 

 

* * * *

 

 

Nå har eg i grunnen tatt en shainings sånn litt over alt og er klar for lørdagen 🙂 Har en podcast som må høres, Harm&Hegset vettu 🙂 De kommer med ny episode hver fredag 🙂 Ser også ut som om mor mi skal komme her i dag, så da vil det nok gå mest i strikking og skravling 🙂 Som nevnt så blir det skamenkel lørdagsmat i dag hehe Bakt potet er faktisk ganske så godt og eg tar høyde for at det er Ali som mekker. Nå har jo eg vaska og ordna kjøkkenet så det er bare rett og rimelig. Ellers har eg sittet å halvveis bestil noe bilder/plakater som eg vil ha. Tenkte det kunne være litt kult til f.eks kjøkkenet og vaskerommet! Får se hva det blir til,
men fy filleren det er mye fint “der ute”.

Tja, tror bare eg setter meg ned strikketøyet til eg vet hva eg skal og når eg skal 🙂

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg