Alt for mange fristelser…..ORKER IKKJE!

Designet av Mallory Krall

 

Sånn er det nesten hver gang….Når eg endelig har kommet i gang med 2-3-4 prosjekter og bestemt meg for hva eg skal hekle, strikke, eller bare lage så popper de opp som perler på en snor…sukk…Puter er noe eg virkelig har hatt lyst å lage, til å ha ute på terrassen når sola skinner, men siden sofaen som skulle lages ennå ikkje er laget så kan eg fint utsette det, men se på disse teppene da ⇓

 

BOHO SUNBURST PILLOWS
Bildet over
Str 35 cm X 35 cm

 

 

 

 

Designet av Mallory Krall

 

Nesten som en vanlig Grannylapp, men når eg sitter å ser på slike tepper er det ikkje alltid selve lappene eg studerer, men fargene. Får litt ideér til hvilke farger som er fine sammen 😉
Ikkje minst litt morsomme avsluttninger på et teppe.

 

HYGGE BURST BLANKET
Str 114 cm X 142 cm

 

 

 

 

Desigent av Mallory Krall

 

Altså! Her snakker me teppet som hadde gjort seg ute i det som kanskje en dag blir min sofa!
Tjukt og herlig i glade farger 🙂

 

CHRISTMAS IN THE SAND BLANKET
Str 111 cm X 152 cm

 

 

 

 

Designet av Mallory Krall

 

Hmm syns dette minner mer om Unicorn farger? Anyway, deilig er det, akkurat som snop! Et søtt lite babyteppe. Når teppene blir så pass små får du det ferdig i løpet av et spennende serie 🙂 Garantert!

 

RAINBOW BABYBURST BLANKET
Str 86 cm X 100 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Vet ikkje hva som skjedde, men våknet ikkje til alarmen i dag og sov til nesten halv 11! Blir litt satt ut på en måte når eg sover “for” lenge, over 8 t gjør noe med hode på en måte – Blir så sløv! Tror eg tar meg en “fri”dag i dag også eg, eller….en til? Dagen i går gikk til mye annet enn bare det eg hadde planer om så eg tenker eg sier;
“Eg tar meg en fridag!” Alt som burde blitt gjort står garantert å venter på meg likevel haha

Troooor kanskje det kommer en liten knallsøt pakke i posten i dag! Så gøy, da er det noe å glede seg til *ler* Bestilte meg noen søte dubbeditter forrige uke, eg måtte le litt, ja for det er ganske morsomt!
Trooor kanskje eg skal få tatt litt morsomme bilder av det!

 

 

LAG DEG EN GOD
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg