Alt kan lages! Til og med Non-Stop!

 

 

Ingenting er umulig er det noe som heter, dvs det meste kan man lage selv! Eg trengte en neve Non-Stop
i dag så da laget eg meg noen….i Fimo 🙂 Det er jo noe dill da når det blir så smått, men det gikk….

 

 

 

 

Trengte også litt melispynt. Egentlig ville eg hatt den tjukke embossingen me brukte for en del år siden da eg laget litt kort, min tuber fra den tiden var inntørket. Eg kunne selvfølgelig malt på disse detaljene, men da blir så flatt…liksom…men dette var jaggu meg ikkje enkelt å få til slik eg så for meg…sukk

 

 

 

 

Polkastenger var ikke så vanskelig å lage, også i Fimo,

 

 

 

 

Poscatusjer er greie å bruke, har mer kontroll på det enn en pensel syns eg, likevel ble ikke dette slik eg ville…Detet er et av de minste husene eg har støpt og det hadde ikke helt perfekte kanter så eg bare malte det brunt. Så for meg DET søte pepperkakehuset, men det var neimen ikke enkelt!
Er på langt nært fornøyd så eg får jakte på litt mer egnet materiale!

 

 

 

 

Men ja, dette har så absolutt potensiale...MED lys! Tenk å hatt en 4-5 hus i eventyrlig maling og lys…!
Å ja, det kan så visst bli koselig så eg får bare fortsette å øver, øve og øve…Ved første oppholdsdag uten for mye vind skal noen av husene ut å bli spraymalt, det kan nesten ikke feile. Eg må fikse meg noen som kan lyse opp ute når julepynten er på plass 🙂 

Har blitt mye surring i dag altså, uten særlig resultat! Laget ganske OK middag da….bortsett fra at eg lot glassnudlene ligge alt for lenge i varmt vann…Er visst flere steder det er potensiale for forbedring *ler* Ok, mandag i morgen, nye uke og nye muligheter. Tror eg skal male noe annet eg, noe enklere 🙂 

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN GOD KWELL
Er litt kjølig her i kveld…

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg