Alt kan strikkes, og gøy er det!

Reklame | Rito Garn & Hobby

Designet av Brome Fields

 

Dette er noe eg syns er skikkelig koselig og aller helst ville eg hatt det på f.eks noen urtekrukker UTE! Meeen, det kan jo fort bli en travel sommer, meget travel sommer: “Spring! Det regner! Ta med deg krukkene!” 2 min etter på er det igjen sol og sommer før det plutselig klasker ned igjen og hele prosessen kan gjentas…MEN, det er jo også veldig koselig med slike “krukker/potter” på kjøkkenet! Absolutt! Her kan du strikke i et godt og fast bomullsgarn, eller, eg ser jo for meg at det der Stoffgarnet kan være meget godt egnet selv om det strikkes på en del tjukkere pinner. Fordelen da er at du også får tyngden i pottene 🙂

 

 

 

Designet av Brome Fields

 

Ganske så stilig vil eg si, så ja, oppskrifta DEN bare må lagres!
Eg fikk en solid pakke i posten i dag med masse av dette garnet….ALLE var i feil farger! *Snufs*
Eg skal vise deg i morgen og eg er sikker på at du skjønner min skuffelse….MEN!
Eg er også sikker på at det ordner seg for snille jenter 🙂

 

PLANT COZY – GARTNER
Bildene over
OneSize
GRATIS Strikkeoppskrifter

 

 

* * * *

 

Dagen gikk i ETT fra eg satte meg i bilen sammen med Dib midt på dagen, ble en lang kjøretur all over the place på jakt etter LEIRE! Det ble ikkje noge leira! Ingen hadde, men nå har eg klikket hjem 3 kg så nå skal det nok bli gang skal du sjå! Var å tok hele ukehandelen for mor mi, ja åsså plaskregna det så eg ble dassvåt både på vei inn på Rema og på vei ut *ler* Vel tilbake med varene plukket eg med meg mor mi hjem for det var ikkje så sprekt der i dag. Nå er Ali på tur hjem med henne og NÅ skal eg ha en time heeelt for meg selv før eg stuper i seng 🙂

Mulig eg blir stående ute i perlekroken før eg legger meg og tar en påfyllingsrunde av perleglassen…..Mmmm fikk tilsendt ny efarger i dag ♥ Sist, men ikkje minst HÅPER eg de nye brillene min kommer i morgen! Venter på sms fra butikken hver dag, hver time, hvert sekund…Ja du skjønner…Føler meg både trangsynt og halvblind på samme tid! *Slitsomt*

 

 

HA EN RIKTIG GOD NATT
OG SOVE GODT!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg