ALTSÅ! Nå MÅ eg jo strikke et sjal!

Designet av Melanie Rice

 

Eg har 2 ganske store bokser inne i garderoben som er smekkfulle med sjal, luer, sjerf og votter som eg har strikket. Etter at me var ferdig med oppussinga her hjemme kom aldri de boksene tilbake i lillegangen, ergo er innholdet heller ikkje blitt brukt de siste 2-3 årene….egentlig en skam! Derfor frister det ganske mye å bare kaste seg over diverse tilbehør, det er jo sååå mye fint 🙂 Sjal av denne typen er jo også veldig kjekke å strikke
og eg må selvfølgelig lagre det ASAP!

 

 

 

Designet av Melanie Rice

 

Sjalet er strikket i Merinogarn, ca 100 m pr 50 gr og med pinne 4,5
er jo dette veldig overkommelig uten for mye mikkmakk 🙂 En deilig kombo 🙂

 

 

CAMEO
Bildene over
Str 147 cm X 63 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sitter i grunnen her å teller på fingrene; Skal eg legge meg å sove et par timer, eller skal eg ta meg en lang og varm dusj? Hmm Ja, eg er absolutt søvning og et par timer på puta hadde vært nydelig, på den andre siden så kjenner eg at eg lukter røyk…så sånn sett frister en lang dusj litt mer. Ja, mor mi har pleid få å røyke inne her når hun er på besøk…kjenner at det for meg blir verre for hver gang. Blir veldig tung i hodet + det blir iskaldt inne for eg lufter som en gal *ler* Så sånn sett burde eg tatt den dusjen først 🙂 Eg må ta en kikk å se hva eg har av rene koseklær, har blitt lite klevasking i jula haha Gjett om maskinen skal få kjørt seg over helg!

Akkurat nå er planen min å pakke bort jula i morgen! Håper eg føler meg uthvilt da og at det meste er pakket ned før eg tar kwell i morgen 🙂 Koselig å pynte til jul, men ingenting slår følelsen når alt er tilbake i eskene sine. Drøyer nok til over helga med å fjerne alt ute for eg trenger en stooor sånn “BedRoller” til de store perleriene 🙂

Sender også det eg har av overskudd og gode tanker til alle de involverte på Gjerdrum ♥
Ser at eg har en del venner/lesere fra område ♥

 

 

LAG DEG EN AVSLAPPENDE
FREDAG OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Det sjalet var lekkert 😍 er ikke så lenge siden jeg strikka et sjal selv.. Måtte ha til en kjole 😍 uff ja, er helt forferdelig dette på Gjerdrum 😭
      Ha en fin kveld i det nye året

    2. Dette er det fineste sjalet på eeeeevigheter!
      Herlighet *sitter på fingrene*

      Nyt siste kvelden med jul.
      Jeg lager kalkun idag og vi beholder nok jula ei uke til.

    3. veldig vakkert skjerf ,men jeg hvet av erfaring att jeg ikke bruker slike selv.Jeg hadde nok ikke latt noen røyke inne hos meg ,jeg tåler rett og slett ikke røyklukta uansett om den er inne eller ute ,hadde eg vært deg hadde eg definitift hoppet i dusjen hi hi ,Godt nytt år foresten ,og jeg er enige i att bilde du viste i forrige innlegget var magisk ,det vakreste nyttårsbilde jeg har sett

    4. Nydelig sjal.. noe å tenke på faktisk.
      Her i huset må jeg opp før 9 og når jeg sove stykk og bitvis om natta er det ganske trått. Men eldste hunden har fått diabetes og må ha insulin ca 09. Da er det bare å stå opp da. Og kanskje snike en time senere. Gjør alt for dyra mine… søvnen tar seg til rette.
      Har to i Ask raset som klarte seg… men ikke hunden og katten. Triste grusomme greier.
      Mine tanker går dit i dag❤

Siste innlegg