AN OWL IN THE COUCH – STRIKKEOPPSKRIFTER

Rowan at Home by Martin Storey

Vel? Hvem lar seg ikkje bedåre av ei skikkelig herlig Ugle?? Eg falt pladask og syns dette er den mest PERFEKTE Ugleputa EVER! Love IT! Puta er strikket i Rowan Hemp Tweed som du kan ta en kikk på HER (<–Tilbud!)men du kan bruke annet garn også vettu, ja noe du har i hylla? Nøstene er bør være på rundt 100 m pr 50 gr og du bør ha en strikkefasthet på 19 m/ 10 cm. Orginalgarnet strikkes på pinne 4,5 for å oppnå dette, egentlig er jo ikkje din egen strikkefasthet sååå viktig da dette er en pute. Eg har selv gjort det til en regel og stort sett alltid strikke en prøvelapp bare for å ikkje ende opp med et “telt” 🙂

 

OSWALD OWL
Bildet over

 

Rowan at Home by Martin Storey

Nok en lekker puta! Jepp, i de riktige fargene kunne de fint pryde vår sofakrok! HA! Hva med røde/grønne og hvite nå til Jul?? Puta over her strikkes i DETTE GARNET (<–Tilbud!), men du bruker hva du vil! Hva med Drops/Lima f.eks?

 

ENCHANTED FOREST
Bildet over

 

Rowan at Home by Martin Storey

Hvis du vil kan du få begge disse putene + den 3. og ikkje minst + MASSE annet snack i dette StrikkeMagasinet! Kan jo nevnet et lekkert babyteppe!

Magasinet kan du i så fall bestille HER 🙂

 

* * * *

Jajaja, eller Ho Ho Ho eg klarte å skrape samme litt JuleStæsj i formiddag! Du vet når du etter å ha pakket bort Jula så dukker det ALLTID opp noe du glemte å pakke ned?? Heldigvis skjedde dette i fjor, ja som at det lå en juleløper glemt på vaskerommet?? SÅ eg ble litt gira og vel….Sofakroken ble en tanke koseligere!

Ikkje bare, den eg stålsatte meg o klikket på en Julefilm på Netflix og det meste kan jo bli bedre av mindre så ja, eg koset meg faktisk litt her i dag! Han også en INTENS jakt på fjoråret Julepysj, men det er SÅÅÅ mye skapløse klær å grave gjennom så eg fant den ikkje, men eg fant en annen så derfor bare MÅ det bli en dusj nå etterpå og bare stupe inn i en ALT for stor Julepysj i flanell! Da bare MÅ jo Julestemningen begynne å krible i lilletåa? Eller??

Har i allefall fått strikket litt og det ser jammen ut for at Skorsteinshalsen blir meget bra i Alpakka Tweed så eg går for den, de 2 andre blir enn så lenge skrotet! Det er uansett på tide å luske seg en tur ut på kjøkkenet og klargjør tilbehøret til dagen MegaBurgere! Satser på (og håper!) at han Ali steker de siden eg skjærer opp alt som skal mellom brødet 🙂 Han og Amira er forresten ute å legger om dekkene på Amira sin bil og Dib? Ja han er på jobb og kommer vel nå om ikkje så alt for lenge 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT FIN LØRDAG

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg