ÅRETS PÅSKEKRIM – GRATIS OG GØYAL OPPSKRIFT

Nå blir det vel 4. Påska disse typene her popper opp i bloggen min, meeen absolutt ingen Påske uten! Ikkje her i huset i allefall haha Det er jo så gale vettu, men eg husker Jr da for 4 år siden, han syns de var fullstendig konge! Mulig eg har noe morbid humor, men eg elsker de og de har i grunnen vært fremme helt til oppussinga tok overhånd i desember! Jo da, selvfølgelig har det vært protester på det, men, de galne vant MoHaaa OOOG de Galne har det godt! haha Det er neste så eg har lyst å hekle en gjeng til og herpe de enda litt mer 🙂

 

Hvem kan vel pakke bort en så herlig gjeng som dette??
Nå skal de snart opp fra skuffa under Tv`en og poppe rundt i stua med resten av Påskepynten, både den hjemmelaga og den kjøpte 🙂 Så KOS med VÅR i stua, ja og litt sånn Horror!! Påske er Påske og det betyr Krim 🙂

 


FREAKY EASTER BUNNY

Bildene Over
Gratis Hekleoppskrift

Alle mine er hekle på nål 2,5 mm med Østlandsgarn så de er skikkelig faste og gode!
De er fylt med ris i rompa og resten er vatt. De står som støpt kan du si 🙂

 

* * * *

 

Nå må eg bare gnåle litt først! Se på teksten i dete innlegget, om teksten mellom de første 2 bildene er større enn resten av teksten?? Har vært en del frem/tilbake mellom Teknisk Support og meg i dag og PLUTSELIG så funket det slik det skulle her hos meg, det skjedde mens eg skrev dette innlegget, men så ramlet det rett tilbake igjen så hos meg nå her er dette innlegget i 2 forskjellige størrelse. ALT har samme tekststørrelse, MEN når eg publiserer innlegget er altså noe av teksten større enn resten. Så ja, hvordan ser det ut hos deg? Hadde vært veldig flott med tilbakemelding på det 🙂

Ja vettu? Eg satt her i ettermiddag og skulle ha meg en times tid med BloggKos, men eg ble så Ko-Ko av “ting” som ikkje funker optimalt så da gikk eg å la meg da…Håper virkelig det snart er i orden  for bloggen er en ganske stor del av min hverdag 🙂

Aaanyway! Eg skikkelig godt i gang med erm nr 2!! JuHuu NÅ er seriøst planen å få den ferdig innen helga er ferdig, for eg har jo andre prosjekt som også må strikkes på så ja Tempo-Tempo! + eg har jo noe i hodet som eg absolutt skulle hatt på en pinne i nær fremtid gitt…+ de 3 mest aktive prosjektene i kurvene her…Jaja…

Eg er klar for kwellen da, eg har som sagt sovet et par timer så det er duket for rangling! Fant en ny serie som eg startet på i dag så det blir underholdningen i kwell; Dirty John, virker som det kan bli veldig spennende 🙂

 

KOS DEG OG HA
EN KOSELIGE KWELL

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Teksten øverst og ned til første bilde er stor, fom mellom bildene og ned er liten. Så motsatt av det du trodde 😛

      1. Altså, under første bildet og før bilde 2 er teksten stor. Under bildet 2 og ned er teksten liten hos meg, er det sånn hos deg også?

    2. Teksten mellom de to første bildene er stor, etter bilde to blir den liten. Nesten umulig å lese.

      1. Takk skal du ha, sånn er det hos meg også. Vanskelig å få Teknisk Support til å skjønne, men nå har eg bilde av det at samme skriftstørrelse oppfører seg forskjellig. Håper virkelig det er BRA i morgen 🙂

Siste innlegg