Avslappende dag med Baking, Perling og Strikking – Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

Reklame | Dale Garn

 

Søndagen startet ganske rolig og for så vidt tidlig! Fikk i grunnen gjort litt av alt det eg hadde planlagt og lyst til
i dag så da sier eg meg godt fornøyd. Avsluttet dagen med baking før eg nå har dalt ned i Go`stolen 🙂 Smelte sammen en deig med Cookies, og ja, de ble ganske så gode! De mest vellykka eg har laget noen sinne! Laget dobbel porsjon av Denne Oppskrifta og brukte 2 poser NonStop opp i. Blir jo litt småsnadder å ha i matboksen utover uka 🙂 Forresten, går det greit å fryse kaker som dette? Er de like gode etter opptining?

 

 

 

Har også fått litt mer fart på Juleperleriene og prøver meg nå på noe nytt som også skal monteres 🙂 Hadde nok blitt ferdig med noe om eg ikkje hadde kasta meg rundt å svingte Kenwood`n i steden for.

 

 

 

Nå skal eg bare kose meg med Farmen og strikke 🙂 Som nevnt så startet eg på noen sokker tidligere i uka. Følte et stort behov for å teste ut garnet eg fikk her for litt siden. Eg har flere sokkert i Alpakka Forte, dette er Alpakka Forte Classic – Samme garn bare litt tykkere. Ypperlig til sokker og her prøver eg etter beste evne å strikke begge sokkene samtidig *ler* Det er Morgan Sokker eg strikker. Siden garnet eg bruker er litt tykkere enn hva som brukes i oppskrifta gikk eg bare ned i størrelsen, funkerte supert.

Men nå? Nå skal eg ta meg en Cookie, legge beina høyt og rett og slett bare strikke…eller…
Kanskje eg skal perle litt til? Hmm skjønner du!!
Har for mye å styre med 🙂

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg