BABYTEPPER – De enkleste, men absolutt de søteste

Designet av Mathilde R

 

Det finnes et hav av lekre babytepper og det er bare til å velge og vrake, men disse 3 her!! Åååå det er bare helt
i min gate for å si det sånn! Fy søren disse var søte og etter hvert som barnet blir større er eg ganske sikkert på at et slikt teppe blir en favoritt ♥ Ikkje bare, men dette er absolutt tepper som ikkje krever master i strikking 🙂 Du kan være rimelig fersk med strikkepinnene og likevel få det til 🙂 Hvis du f.eks ikkje helt får til Intarsia teknikken som kan brukes, nei da kan du ganske enkelt bare brodere på motivet til slutt. Til elefantteppe over trengs det kun 10 nøster Nepal så ikkje bare blir det det fineste babyteppe, men garantert også det rimeligste (i utgifter) 🙂
Nepal + pinne 5 = Et raskt teppe 🙂

 

ELEPHANT FAMILY BLANKET
Bildet over

 

 

 

 

 

Designet av Mathilde R

 

Dette strikker du også i Nepal på pinnenummer 5

 

SWAN FAMILY BLANKET

 

 

 

 

 

Designet av Mathilde R

 

Samme her, Nepal og pinnenummer 5 🙂

 

SLEEPING FOX BABY BLANKET

 

 

 

 

* * * *

 

Mandag og det regner ennå! Et skikkelig grått, vått og trist vær. Det er også første dagen i det nye året hvor alt av aktiviteter blir gjennopptatt, forrige uke var det kun skole. Nå er det bånn gass med både trening og skole og allerede på fredag er det ut å fly for Dib sin del og det blir utrolig spennende!

Eg tror bare eg tar å sveiper over litt her hjemme, steller meg og tar på comfy klær før eg bare setter meg ned
å strikker. I kwell blir det jo å kjøre til/fra trening så da er nok ruta også lagt for
å komme seg litt tidligere i seng etter hvert 🙂

Ja det må eg si (hehe) Ang pakkene med Holst Garn fra den 4.julegleden. Eg glemte å ta de med meg ned på senteret i forrige uke!! De ligger ferdig innpakket midt på spisebordet så det er godt mulig eg får de i posten i dag, hvis ikkje blir det veldig snart i allefall 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg