BABYVOTTER – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

 

Designet av Tonje Haugli

Når eg formelig snublet over disse bedårende babyvottene måtte eg bare bli litt i denne babyboble noen øyeblikk til! Sjekk sier eg bare!! Awww hvis du er i nøden og har lyst på litt smådill å kose deg med så er virkelig dette noe du bør snappe til deg, om du ikkje har smånurk som kan bruke de er de også søte til dekor ♥
Alle sammen er strikket i Babyull og det er jo noe de fleste gjerne har litt tråd av, ja for her går det nok ikkje så mange grammene 🙂 Pinnenr 2,5/3 mm

 

SONJA VOTTEN
Bildet over
Str 0-12 mnd

 

Designet av Tonje Haugli

SNØBLOMST VOTTER
Str 0-12 mnd

 

Designet av Tonje Haugli

KRONE VOTTER
Str 0-12 mnd

 

* * * *

Vettu ka?? Denne kwellen bare MÅ bli helt fantastisk!! Dagen, eller formen begynte veldig bra i dag og eg hadde egentlig tenkt meg ut en tur, men etter en dusj ble eg så svimmel og rar så litt over kl 14 bare dalte eg ned i senga!! WOOPS så hadde eg søren meg sovet til over kl 5!! Formen var helt fin da eg våknet så hva som SUSTE i hodet, ja det vites ikkje! Ali var i bakemodus da eg sto opp så eg fikk varm Manaich Mmmmm Posten var også hentet inn og der hadde Almanakken min kommet!! JuHuuu så GØY!! (Du kan se den på Snapchat/vibbedille) Tenkte å legge bilde her, men dårlig lys gjorde en stopper for det så du kan få se den i morgen! YES! Ble så fornøyd med bildene på Almanakken!! 🙂 Elsker pakker i posten haha Derfor ville jubelen ingen ende ta ta det tikket inn hentemelding på mail om at garnet til DibHassan sin genser ligger på Joker!! Siden eg har verdens beste sønn så henter han den med seg når han kommer fra trening så ja; I kwell blir det NYTT strikk på pinnen!! Woop Woop!!

Det som er så perfekt er jo at eg har sovet i over 3 timer så da kan eg jo RANGLE og bare nyte nytt strikketøy! YES YES!! Noen bedre eller??

Nå skal eg bare få kjøpt den oppskrifta på genseren eg skal strikke, få den inn i eBook på Ipad`en og sitte klar med pinnene når Dib kommer 🙂

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ
OG HA EN SKJØNN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Hoppende Glad Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg