Bare ett Lappeteppe til…Bare ett…?

Designet av CrochetObjet by MoMalron

 

Skulle du mangle litt blomster rundt deg kan eg jo virkelig anbefale dette! O M G ! Åååå Vil Ha – Vil Ha – og VIL HA DET NÅ! Sett så lekkert!! Det er når eg ser slike bilder at eg kan gå rett ut, eller inn på en nettbutikk, og bare hamstre en haug med passende garn og farger…sukk…*Farlig farlig*

 

 

 

Designet av CrochetObjet by MoMalron

 

Garnet er på 125 m pr 50 gr og heklenål nr 3, ganske enkelt perfekt nå når været blir sånn at man kan sitte ute
å kose seg 😀 Det gjør noe med oss når me kan fylle en kurv med masse fine farger og bare kose oss på en helt vanlig dag, det gjør i allefall noe med meg 😀

 

FLOWER SQUARE
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

 

 

Dette også gjør noe med meg ⇑ Her skal eg rett og slett meske meg resten av dagen! Har vært på hjul for mor mi noen timer nå, ryddet på varer og gjort klar til påske. I går var eg å ryddet/pyntet,
hun får besøk i påsken og det blir nok koselig 😀

Trooor eg skal ha et motiv til på Russedressen, så litt finpussing og DA sier eg meg nok ferdig 😀
Den blir bra altså! 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN
ETTERMIDDAG OG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg