Bare på gøy! -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Betsy Lowery

 

Noen ganger er det kjekt å bare strikke noe man kanskje ikke trenger eller egentlig har brukt for, bare fordi det ser gøy ut! Helt ubrukelig trenger jo ikke disse ballene være, de kan f.eks benyttes som nålepute, ball til katten og en skviseball til de små, hva vet vel eg? Det er en ball, bruk den til det du vil 🙂 Det eg kan love deg, det er at det er gøy å strikke ting som dette, kanskje du i tillegg lærer deg noe nytt? Et snertent knep som du kan bruke andre steder?

 

 

 

 

Designet av Betsy Lowery

 

Størrelsen på ballen oppgis ikke, men basert på bildene er den større enn du tror. Størrelsen kan varieres med garn og pinner. Oppskriften er enkelt å bare skrive ut om du ikke liker å ha oppskrift på skjerm 🙂 Trenger du hjelp til å oversette forkortelser er DENNE oversettelsen grei å ta med seg 🙂

 

COLORFUL PLAY BALL
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Ny uke, mandag og høstvær! Våknet rett før kl 05:00!!! Sto opp halv 6...Takk og pris at eg var i seng før midnatt, men likevel for lite søvn...Å ja, det ER frustrerende….
I dag blir eg hentet i halv 11 tiden av søs og Alma Sofie, det er høstferie for de små så da må me ut å finne på noe – En bytur blir tingen! Blir koselig 🙂 I morgen er det nye topptur og da er eg i mål med 7-Nuter (Endelig!haha) Nå mangler eg kun 1 topp for å ha fullført 10 Topper også – Har i tillegg gått en del andre topper som ikke er på disse listene 🙂 Når eg kommer hjem er planen å starte lakkingen av de siste lyshusene…Ting tar tid altså, men nå begynner det å haste for å få disse ferdige! De tørker ganske fort, men de må likevel stå en stund før eg de fullstendig “herdet” og klar til å pakkes ned…Håper inderlig at eg IKKJE drar med meg for mange hus hjem igjen….Hvor inni granskauen skal eg da oppbevare alt sammen…!?? *ler*

SPLEIS til å hjelpe familien i Beirut/Libanon

Har fått spørsmål om man kan vippse siden Spleis tar % av innsamling, i så fall kan nr 93 89 92 25 benyttes

 

 

 

 

LAG DEG EN BRA DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg