BarnehageKjoler – 2 Herlige Strikkeoppskrifter

Designet av Lisa Chemery

 

Jaja det er faktisk neste måned at både barnehager og skoler starter opp igjen…! Jepp, det er ikkje så lenge til, forresten første gang på mange år at me ikkje har noen som skal på skolen. Men, om du har noen som skal
i barnehagen f.eks så er begge disse kjolene herlige hverdagskjoler 🙂 Eg syns det er så skjønt med denne type kjoler ♥ Kjolen på bildet over har vært innom bloggen min før fordi det er en av mine favoritter!

 

 

SUMMER INTO FALL
Bildet over
Str 3 mnd til 6 år

 

 

 

 

Designet av Lisa Chemery

 

Det kommer jo litt an på størrelsen, men dette er absolutt en kjole du kan strikke på noen kvelder 🙂
Begge kjolene har en strikkefasthet på 18 m, så ja, de kan strikkes ganske kjapt 🙂

 

HONEY PIE
Str 3 mnd til 6 år

 

 

 

 

* * * *

 

 

Dib og eg tok oss en biltur i dag, det er så koselig når han kjører 🙂 Det nærmer seg oppkjøring og han kjører veldig bra! Han skulle jo egentlig hatt oppkjøring i april, men så skjedde Corona…Nå har det vært mye utsettelser og lange ventelister, men men me får kjører turer og holde “ting” ved like 🙂

Vel hjemme igjen fikk eg ferdig alle perleriene som skal på krakken, nå venter eg bare på at Dib skal montere den 🙂 Har sittet å perlet en del smått som eg har tegnet selv så får eg se hvordan det blir når eg får det ferdig –
Tror eg skal finne frem strykejernet etterpå 🙂 Er litt spent på disse småtingene for som vanlig så ser ting veldig bra ut i hodet. Planen er å svinge strikketøyet litt også, men eg er så sliten i ansiktet!! haha Ja det er ikkje tull, men NOE har skjedd med kjeven min!? Eg har alltid, eller i allefall i mange år hatt en kjeve som knekker, men den siste uke er det blir ganske mye verre. Eg må bite igjen for at den ikkje skal “gli ut”, skjer det må eg løfte haka og vippe den tilbake…det er jo ikkje normalt *ler* Jaja eg smørte på litt Voltarol krem nettopp bare for
å se om den kan slappe litt av 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Så søte kjoler! 😀 Jeg gikk rett inn på Ravelry for å legge den nederste kjloen i favorittene mine, men har du sett: den var der fra før! 😄
      Det er så mye fint på Ravelry, og jeg har så mange favoritter at av og til må jeg ta meg en liten “runde” og bli minnet på alt det fine jeg har lyst til å strikke en gang…
      Tiden strekker virkelig ikke til!

Siste innlegg