BARSEL STRIKK 0-2 år – Nybegynnerstrikk

Designet av Mette Hvitved

 

På tide med litt småplagg igjen og da er ingenting bedre enn å strikke babyklær ♥ Kom over denne boka til Mette Hvitved ved en tilfeldighet og det at oppskriftene også passer fint til en nybegynner klinger så fint. Husker jo selv da eg ble tante som veldig unge hvor stas det var å strikke til den lille. Forskjellen på da og nå var at eg stort sett måtte finne ut av ting eg ikkje skjønte på egen hånd, nå kan eg bare skrive “problemet” inn på nett og VOLÀ! Denne designeren har gjort alt arbeidet for deg for hvis du ser litt lenger ned her så er det en link med video til alle teknikkene som er brukt i oppskriften – Altså: Ingen unnskylding for å ikkje strikke 🙂 Sånt kan man like vettu 🙂

 

BOBLE BODY
Bildet over
0-24 mnd

 

 

 

 

Designet av Mette Hvitved

 

KNAP OP ROMPER
Str 0-24 mnd

 

 

 

 

Designet av Mette Hvitved

 

HYGGEDRAGT
Str 0-24 mnd

 

 

 

 

Designet av Mette Hvitved

 

SPIRE BLOOMERS
Prematur – 24 mnd

 

Alle disse oppskriftene + MANGE flere får du i DENNE HERLIGE BOKEN!
HER finner du masse hjelpevideoer hvis du lurer på en teknikk fra boka 🙂
Det er hele 18 modeller i boka og oppskriftene går fra 0-2 år, du kan godt være nybegynner
i strikking for å gi deg i kast med denne boka.

 

 

* * * *

Vettu ka det første eg tenkte på da eg våknet i dag?? Ahhaaa eg får ikkje de SVARTE blomstene ut av hodet!! Rart det der, men det er noe av det vakreste eg har sett og eg VET IKKJE hvorfor eg ikkje tok med meg en i går!?!?! Eg skulle gjøre det, men endte opp med 5 andre…SÅ JA, er jo egentlig bare en ting å gjør da?? Ikkje sant?? Nettopp!! Eg må uansett ut å gjøre noe ærend for mor mi så hvem vet hvor bilen vil MoHaaa Dvs hvis Ali ikkje blir med hahahahahaha Han elsket jo alle blomstene eg kom hjem med i går, men han er nok noe mer praktisk(?) anlagt enn meg for han lurte på hva og hvor me skulle med SÅ mange!! Joda, det blir mye arbeid når man hele tiden skal redde blomstene inn fra regnet *ler* så da er det vel bare på tide å innse at blomstene tåler mer enn hva me, eller han tror *humrer* Vel, eg reddet de jo selv inn under markisen i går da det kom sånn giga store og harde regndråper for eg var jo redd for at selve blomstene skulle bli slått av….Det hadde vært litt trist. Greit, en annet problem er jo at me har ikkje krukker…Det kan jo bli en formue om me skal kjøpe 5 store krukker, Lecakuler og jord til alle, men hallo!? Blomstene står jo allerede i store plastpotter og det er vel ikkje en selvfølge å plante de over i andre krukker?? Eg mener, de vil vel kunne leve slik de står nå??

Åsså ang den der Lilla hengeblomsten som me fikk erstattet på det andre Gartneriet fordi den var druknet, den tok nå skikkelig kwell ut ved inngangsdøra! Eg prøvde jo likevel å redde den ved å planten den i skikkelig tørr jord for å trekket ut vannet, men NOP, den hade bestemt seg-Dvs me trenger en liten til opp der…
SÅ uansett trengs det en tur til Gartneriet…

 

Åååå tror eg må ha meg en kopp kaffi til eg, ja mens eg tenker…

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SUVEREN DAG!

 

 

Åja, ang bilen? Ali har allerede demontert halve motoren, lagt den i bagasjerommet
og bestilt bla ny termostat fra BMW i Tyskland.
Utrolig hva den mannen der får til hehe

 

 

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Ja det var mange fine blomster du handla igår, må nok og ta meg en tur til det gartneriet. Synd med bilen, men bra at Ali e handyman 💪🏻. Ha en god dag, og gjerne flere bilder fra gartneriet hvis ferden går der idag. Eg må nok smiske med svigerdatter og få ta en tur der 😍. Hun gjør nok det for svigermor,❤️. Jorunn.

Siste innlegg