BEAUTIFULL YOKE! – NY GENSER TIL VÅREN?

Designet av Jennifer Wood

 

Det å bruke merinogarn i en lekker vårgenser er absolutt å anbefale, akkurat passe til å tåle de noen ganger lave vårtemperaturene hehe Jepp, ull funker hele året her til lands vettu 🙂 Ut over det syns eg jo at merino “henger” veldig fint, men skal eg ha meg en god kosegenser ja da velger eg et annet garn og heller “skikkelig” ull 🙂 Et mer stødig garn om eg kan si det sånn? Ser jo f.eks nå på genseren eg strikket til Dib, garnet er jo helt nydelig på mangen måten, men eg burde valgt et annet garn…Det er jo høy hals på genseren og den vil jo ikkje “stå” i dette garnet, garnet er for mykt og halsen faller sammen, men men, heldigvis strikket eg ikkje full lengde på den halsen så det blir nok bra 🙂 Orginalt strikkes genseren over her i DETTE GARNET.

 

Designet av Jennifer Wood

Virkelig lekker struktur på gang her altså! ♥

 

STERLING
Bildet over
Fra 80 cm til 150 cm i overvidde

 

* * * *

I dag sier bare; Det er KRISE på kwisten her i heimen!! Vettu ka som er neeesten verre enn kaffi å gå tom for?? MELK!!! Arg….kaffi UTEN melk i om morningen er suuurt ass!! Gikk tom i går kwell og hadde informert begge ungene om en av de kunne klare å få med seg en kartong hjem, meeen det ble glemt, så ja – Da ble det “sur” kaffi på meg, eller på oss da og det er BIRINGT! Derfor må eg faktisk få opp farten her snart for i dag må me på butikken kjapt å hente hjem helgekosen for eg bare MÅ ha en skikkelig kopp med kaffi!! Skikkelig god morgenkaffi = en litt over halv kopp kaffi, fyll på med melk og avslutt med litt sukker opp i →NYT!

 

Ja det er jo nesten så eg kjenner at eg blir litt irritert og det er jo feil å føle i dag som det er FREDAG!! Takk og pris!! Sola holder på å bryte seg frem og eg har terrassedøra mer enn ei lita stripe åpent, så ja, NOE er i ferdig med å skje ute og det er såååå deilig! Hmmm kan det være VÅREN tro?? Ja som driver å lusker litt??


Har en plan om å ta en tur på gartneriet neste uke! Må kikke litt på frø og
så vil eg kjøpe slik at eg kan plante noen minitomater, tenker tiden er inne for det nå 🙂

Men nå er det bare Jalla Jalla og kom i gang!

 

 

HA EN FLOTTERS
FREDAG

 

 

Go`klem fra ei HelgeKlar Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Den genseren var nydelig. Frister du. 😱😂
      Og idag var sktiften på bloggen perfekt. God helg. Jeg har akkurat nytt dagens første kaffe med melk.

      1. SÅ bra at du sa fra! Da vet eg i allefall at skriften er bra “der ute” hos dere som leser 🙂 Off ja me må ned på butikken NÅ slik at eg kan få en skikkelig kopp med kaffi 🙂

Siste innlegg