Behagelige kjoler – Norske strikkeoppskrifter

Design/Foto: Nøstebarn

Det er ganske utrolig (eller tragisk…?), men eg har ikkje tenkt på Nøstebarn på veldig lenge, alt for lenge!
Eg hadde en periode hvor eg omtrent strikket kun Nøstebarn, de har jo også så mye herlig garn! Kjolen over, ja den under her også sklir jo galant inn i rekka over kjoler eg veldig godt kunne tenkt meg! Herlige kjoler begge 2, perfekt til å bare smyge seg inn i om man trenger å varme seg litt. Det er bare å svinge pinnene slik at kjolen(e) ligger klar når det plutselig (HAHA) er høst – IGJEN! 🙂 Tja, var flere farger eg
kunne tenkt meg disse i…sukk…

 

LUN HØSTKJOLE
Bildet over
Str fra 110 cm til 128 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift
Start nede og strikk opp

 

 

 

 

Design/Foto: Nøstebarn

 

RILLER!! JuHuuu, dvs denne strikker du frem/tilbake – foran og bak, sy den sammen og pakk deg inn 🙂
Vil du ha splitt så stopper du i tide med å sy den sammen. Om du ikkje er kjempeerfaren med strikkepinnene
er eg sikker på at denne kjolen fikser du rimelig kjapt og enkelt 🙂

 

NØSTEVAMS
Str 10 år til XL
Fra 72 cm til 122 cm i overvidde
Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

HA EN RIKTIG GOD NATT

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg