Beskriv meg med 3 ord!

 

Med tanke på at eg har fått noen meldinger om at vedkomne spyr av meg så er det jo mye mulig
eg ødelegger min egen dag,
men men, det får nå så være 🙂

 

I utgangspunktet vil eg egentlig bare “høre” fra deg om f.eks:

Har me møttes i RL? evn når.
Hvor lenge ca har du lest bloggen min?
(I år har eg blogget i 15 år!!)
Når ble me “kjent”!?

Hva forbinder du med meg?
Har eg noen ganger lurt deg?
Pleier eg holde det eg lover?

Er eg blærete??
Irriterer eg deg?
Har eg en ovenefra ned holdning??
Er eg påtatt positiv?
Virker eg helt idiot??
Er eg bare falsk når eg gjør gode ting?
(F.eks i vinter når eg hjalp Kirkens Bymisjon sine brukere og Krisesenteret)
Egentlig er eg ikkje “syk”, men bare lurer systemet?

 

Som du skjønner har eg gjennom årene fått en del påstander slengt i min retning, eg har som regel valgt å ikkje kommentere dette noe særlig, hva er vitsen liksom? Alle er me forskjellige, og alle har me forskjellig oppfattelse av ting og personer. Selv ser eg på meg selv som en positiv person på tross av mye eg kunne ha klaget over,
men eg elsker å kose meg, og for all del….Ikkje glem pysjen!

Men ok, hadde vært morsomt om du kunne beskrive meg med 3 ord, du trenger ikkje forklare noe mer, eller begrunne dine valg av ord om du ikkje ønsker det. Eg ønsker bare en form for dialog(?)
og evn bekrefte/avkrefte noen påstander som eg selv ser på som løgn 😀

 

 

Da sier eg NATTINATTI
og SOVE GODT!

Make my day!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

32 kommentarer
    1. Positiv, uegoistisk og imøtekommende/ veldig hjelpsom.

      Takk for du🌿😍☀️

    2. God morgen🙂
      Husker ikke helt, men lest bloggen din i 4 år ca.
      Du er utrolig kreativ, for hva du ikke kan, hjelpsom, sjarmerende, skriver med mye humor, fantastisk innen julebakst, ( og mat også da 🙂) Alt du gir vekk i gave (eller solgt)
      pakker du inn med glede og omhu🙂
      Kjenner deg kun igjennom bloggen, og vettu hva??
      Jeg digger bloggen og deg🙂
      Ha en fin lillelørdag🙂

      PS : Digger pysj je 🙈😂

    3. God morgen.
      Har aldri møtt deg i RL, men det må vi få til en gang.
      Tror jeg har lest bloggen din et par år.
      Vi ble vel “kjent” en gang det siste året. Du sto opp for meg da ting var litt vanskelig her på blogg.
      Jeg forbinder deg selvsagt med kreativitet, og det at du er utrolig snill.
      Og så tror jeg vi liksom har litt god kjemi.
      Du har aldri lurt meg, og jeg tror du holder det du lover.
      Nei, du er langt fra blærete. Du er kreativ og stolt av det du selv lager. Det er ikke å være blærete.
      Du irriterer meg ikke, tvert i mot koser jeg meg med å lese bloggen din hver dag. Jeg legger ikke alltid igjen en kommentar men jeg leser alle innleggene og koser meg med de.
      Jeg kan ikke skjønne at noen kan mene at du har en ovenfra holdning. Det må være de som føler seg truffet når du maser om at man ikke skal stjele oppskrifter.
      Du er veldig positiv. Jeg tror og opplever det som ekte positivitet.
      Nei du virker ikke helt idiot. Ikke halvt idiot heller. Jeg tror i grunn du er ganske smart.
      Nei du er ikke falsk når du gjør gode ting. Du kan kunsten å glede og å overraske.
      Jeg tror på sykdomshistorien din! Jeg tror at du takler sykdommen så bra fordi du har godtatt den, lært deg å leve med den og fokuserer på det friske. Fokuserer på det du orker i stedet for det du ikke lenger kan gjøre. Det er noen som mener at alle syke bør sitte inne og ha det forferdelig mens de skriver det ene sytete blogginnlegget etter det andre. Vel, jeg tror ikke man blir friskere av det.

      Stå på Vibbedille, jeg digger deg, og en dag må vi få til den kaffekoppen

      1. Du og eg skal ha en kaffi!! Du og eg skulle jo BÆÆÆRGEN og danse med Vivian, men så måtte jo du ta deg en tur i skauen og brekke foten <3 Nå må me fyre opp planene våre igjen 🙂 Tenk hvor gøy me hadde fått det 😀 Både du og eg er vel fullvaksinerte også snart så da kan me svinte rundt litt 😀 Takk for en utfyllende og god tilbakemelding, setter stor pris på det <3

    4. Kreativ, raus og varm mot dine med mennesker. Lista kunne blitt veldig lang😘. Følgt bloggen din i sikkert 7 år og kommer til å fortsette med det😉

    5. Hei.
      Jeg har lest bloggen din i 7 år tror jeg. Begynte å følge deg fordi du la ut mye strikking. Likte bloggen din veldig godt og har fulgt deg siden.

      Jeg kjenner deg bare gjennom bloggen men har fått inntrykk av at du er.: Bestemt, kreativ og omsorgsfull.
      Fortsett som du gjør. Jeg digger bloggen og kommer til å følge deg fortsatt.

      Elsker alle kreativiteter du driver med.

    6. Har ikke møtt deg i rl, derfor synes jeg kan jeg ikke beskrive deg. Leser bloggen i litt over 2 år. I starten syntes jeg du har litt sånn ovenfra holdning 🙈 Men det har jeg redigert 😂 fordi det samme tenker folk om meg og før de blir kjent med meg.
      Og selvfølgelig lurer du systemet, du ser jo ikke syk ut og sykdommer som ikke vises på utsiden finnes ikke (unntatt kreft) da må en bare ta seg sammen og ikke stadig føle synd på seg selv, alle er trøtt av og til eller har vondt her og der og vedkommende har jo hatt en blåveis 4 uker siden og er ikke ufør for det heller. Tror eg har hørt det meste og håper du leser det med en god porsjon sarkasme 😉
      Vil tror at de fleste klikker seg inn her fordi de har en positiv inntrykk av deg og liker hvordan og hva du skriver. Jeg gjør i alle fall det.
      La deg en fin dag ❤

    7. Blir så lei meg, og samtidig forbanna over mennesker som bare må trykke andre ned!
      Har aldri møtt deg IRL, men føler jeg kjenner deg litt likevel.
      For meg er du:
      Kreativ, løsningsorientert, positiv, snill, raus, modig, bestemt – rett og slett “hel ved”🥰
      Ikke la slike mennesker som lirer av seg dritt få ta nuven av deg. Se på kommentarfeltet her; støtte og positivitet til ei knakende kjekk dame🤗
      Drysser smil og glede over dagen din, – klem fra Lena🦋

    8. Jeg har sett deg et par ganger, den ene gangen feide du inn på Stavanger strikkefestival i den flotte flamingojakken din. Jeg synes du er kul og har virkelig evnen til å kose deg med de små ting. “Suller” litt rundt i “hagen” din, koser litt med garnnøstene dine og kreerer de flotteste ting. Er imponert over hva du får til! Har vel lest bloggen din i et par år nå. Stå på, du er en inspirasjon for mange, deriblant meg.

    9. Gavmild
      Positiv
      Kreativ

      Tror jeg har fulgt bloggen din helt siden starten og koser meg alltid når jeg leser den. Du er en flott dame, så hev deg over trollene og stå på 😘
      Klem fra Lindik

    10. Traff deg da jeg hentet gaven du selv betalte (mener jeg, ikke spons da). Lest deg i seks-åtte år, usikker, men det er lenge ❤ Oppfatter deg som raus, omtenksom og positiv! Kunne lagt til mer også, men det er jo lettest at vi hefter oss ved de negative kommentarene enn de positive. Må innom å lese deg daglig, er ikke så kreativ som deg, men gøy å følge med på! Også kjekt med litt andre ting innimellom, som hage, oppussing, livet generelt. Har lært mye av deg, og fått bedre rettferdighetssans på noen områder 😉

    11. Har me møttes i RL? evn når. Nei men skulle ønske det 🥰
      Hvor lenge ca har du lest bloggen min? I allefall 10 år.
      (I år har eg blogget i 15 år!!)
      Når ble me “kjent”!? Over 10 år siden i Hobbyboden.

      Hva forbinder du med meg? Kreativitet, raushet, omsorg osv
      Har eg noen ganger lurt deg? Nei
      Pleier eg holde det eg lover? Ja det gjør du.

      Er eg blærete?? Ikke i det hele tatt
      Irriterer eg deg? Nei, du har ei god penn ❤️
      Har eg en ovenefra ned holdning?? Nei
      Er eg påtatt positiv? Nei
      Virker eg helt idiot?? Dummeste jeg har hørt .
      Er eg bare falsk når eg gjør gode ting? Nei, du har ett stort og varmt hjerte for andre.
      (F.eks i vinter når eg hjalp Kirkens Bymisjon sine brukere og Krisesenteret)
      Egentlig er eg ikkje “syk”, men bare lurer systemet?, har lest bloggen din i så mange år at jeg vet sanneten 🥰

      Og jeg elsker pysj 😎

    12. Standhaftig… Kreativ…. Uforbederlig optimist med et stort hjerte av reint gull!!

    13. Min favorittblogg, du er utrolig kreativ og raus, har mange gode tips (strikking/hekling, mat/ godsaker, innredning hobbyrom, andre hobbyer og plantene på terrassen). Vi deler de fleste interessene. 🥰
      Jeg beundrer din evne til å være positiv og hvor modig du fronter urettferdighet.
      Stå på videre, vi er mange som har mye å lære av deg.
      Skulle ønske vi alle kan være litt rausere med hverandre og spre glede.

    14. Har lest bloggen din i 5 år nå,må innom hver dag
      Syns fu rr Kreativ, Ærlig og inkluderende.
      Så på vi trenger deg.

    15. Gjennomføringsdyktig, raus og inspirerende ❤️. Gidder ikke kaste bort tastetrykk på (for meg) uforståelige tilbakemeldinger du har fått opp gjennom!

      Vi har aldri møttes IRL – ennå 😊.

      Husker ikke når jeg startet å følge, men den gangen var det Vibbedille, Habibi, Jr. og Solstråla 🤗. Koser meg på bloggen hver eneste dag !

      1. Da har du følgt emeg noen år for det var i 2016 da eg fikk avtale her på Blogg.no at eg fikk lov av ungene å bruke navnene siden de da var voksne, da ble det også Ali 😀 Takk skal du ha <3 Eg bryr meg ikkje nevneverdig om de som spyr, men nå har de jo en gylden mulighet til å si hva de mener, meeen ser ut for at de feiger ut hehe

    16. Inspirerende, kreativ og beskyttende. Det siste er det jeg setter størst pris på. Du står opp for dem som bruker masse tid og kjærlighet for å gi oss pene mønster på ting vi vil strikke.
      Klem
      Drude

    17. Din blogg var den første jeg begynte og lese, og det må minst være 10 år siden.
      Og hver dag er jeg innom.
      Du er kreativ, raus og gavmild.
      Kjenner deg ikke i rl. Men føler at jeg er blitt kjent med deg og din familie.
      Og så har jeg vært en av de heldige som har vunnet en av dine gave utdelinger.

    18. Gledesspreder, raus, kreativ og hjertegod😊❤🌻

      Har fulgt bloggen din i 5 år ish.. Den første jbloggen eg begynte å følge. Ikke så ofte i begynnelsen, men nå er det daglig😊.
      Har aldri møtt deg, men det kunne jeg tenke meg.
      Du er kreativ, godhjerta gledsesspreder som deler med deg, både å gi bort ting og råd og tips.
      Du er ekte, ikke noe ovenfra og ned-holdning, og ikke noe lureri.
      Og “musunner” deg litt som går i pysj på juleaften og koser deg☺. Her blir det ofte litt stresset, men det går det også😊.
      Stå på, jeg koser meg med bloggen din.
      Varm strikkeklem fra Østlandet 🤗😊

    19. Kreativ
      Hyggelig
      Raus

      Jeg møtte deg første gang på strikkekafe.

      Må har jeg hatt det travelt med flytting og derfor ikke lest / kommentert så mye.

      Men du er hjertelig velkommen på besøk. Ikke så vanskelig å finne frem ☺☺

      1. Å nei du eg vet hvor du bort så der finner eg fram 😀
        Men, HALLO!! Me har jo vært på kino sammen? Du inviterte jo Dib og meg vettu 😀 Husker du ikkje?

    20. Ja, vi møtte hverandre for noen dager siden, sist mandag for å være nøyaktig. Jeg har lest bloggen din i en god del år. Helt siden Dib var Jr. :))
      Syns du er kreativ og veldig flink å finne flotte oppskrifter.

Siste innlegg