Beste Barnelua – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Guri Pedersen

 

Luer som dette er jo helt herlig på de minste og denne var virkelig fin!♥ Absolutt ei lue du bør ha med deg om du f.eks skal ha minstemann med på påskefjellet – God, varm og myk.

 

 

Designet av Guri Pedersen

 

Velg deg et garn som minsten vil like, strikkefastheten er på 24 m så en prøvelapp er muligens greit, hvis ikkje blir det fort ei lue på han far også 🙂 Strikke du den minste så har du en flott barselgave ♥ Eg ble ganske så betatt av den her, så ja, den må lagres og garantert strikkes en dag.

 

 

ELISENBERG BALACLAVA
Bildene over
Str 1 mnd til 6 år
Norsk Strikkeoppskrift

* * * *

 

 

Samme fine været i dag også, kunne virkelig tenkt meg å ta en reprise på gårsdagen. Uansett må eg ut en tur,
skal til Jernia er planen å levere inn brannslukkingsapparatene våre…Tiden er inne for å bytte de ut etter siste branninspeksjon, da er jo Jernia greit siden de tar de gamle i innbytte.

Ellers har eg ikkje hørt fra legen….*Litt irritert ja*...Sendte melding i går å purret på svarene, hadde ikkje brydd meg nevneverdig om formen var fin, men eg “kjenner” at noe ikkje helt er som det skal…På strikkefronten?
Bare bittelitt igjen på det eg strikker så der kommer eg nok i mål i løpet av dagen 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
“Så du Nordlyset i går?”

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg