BIG BIRDY – Til liten og stor – Dansk Strikkeoppskrift

Designet av Lone Kjeldsen

 

Ååå eg er så heldig å ha flere av Lone sine oppskrifter og denne her har eg i grunnet håpet på skulle komme en dag! Husker så godt når barnegenseren BIRDS kom for et par år siden, å ja den ligger i den berømmelige køen min, hadde allerede da lyst på en til meg selv! Syns bare den er kul liksom! Fugler! Mange fugler! Morsomme fugler *Pip-pip*. Den er strikket i TYNT garn! Du kan kikke på garnet HER
Å ja, genseren er garantert deilig å ha på seg!

 


(Hvis eg en dag blir Lottomillionær eller noe så skal eg betale noen godt for å strikke alt det eg har lyst på – Har innsett at eg trenger litt hjelp om alt eg har lyst på skal strikkes hehe Burde kanskje levert inn en kupong? Har egentlig aldri spilt Lotto da…)

 

 

Designet av Lone Kjeldsen

 

Den glir galant inn i kategorien: “Koseplagg”, i allefall hos meg! Bare for å toppe det hele burde eg jo også hatt DISSE SOKKENE! 🙂 Blir jo nesten som en Bird Lady ♥ <—Husker du denne skjønne scenen?

 

BIG BIRDY
Bildene over
Fra 102 cm til 136 cm i overvidde
Dansk og engelsk oppskrift

 

 

* * * *

 

 

Nei vettu ka? Selv om det ennå er mørkt ute og eg egentlig burde ligget langt under dyna må eg nesten komme meg i noe klær! Misliker tidlige legetimer, men må man så må man!! Etterpå blir det å hente hjem litt helgekos
og raide apoteket slik at man får en levelig hverdag de neste 3 mnd også 🙂
Me får skravles litt senere når eg har “Tatt helg” 🙂

 

 

 

HA EN FIN FREDAG
SÅ LENGE

 

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille som ikkje er våken ennå! 🙂
God Morgen, liksom….

0 kommentarer

Siste innlegg