BILLIG JULEGAVE – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av  Arienne Grey

 

Det er selvfølgelig om du ser bort fra arbeidet ved å strikke et par. 1 nøste Finull er alt du trenger + noen timer foran Tv = Vips en lekker Julegave! Hvor mange av disse rekker du før klokkene kimer? Når eg strikket julegaver halve/hele året inkl eg ikkje eget arbeid så mye i gavene. Eg tenkte mer på hva som var riktig til den eg tenkte på, men det er klar: Som ved alt annet strekker man seg litt lengre for noen, sånn er det bare 🙂

 

 

 

Designet av  Arienne Grey

 

Siden eg får litt pez når oppskriftene ikkje er på norsk kan eg fortelle at denne oppskriften er KUN på engelsk og tysk, dette er også noe som er informert om hos designeren. Nå er jo ikkje dette en kjøpeoppskrift så noe tap er det ikkje. Det nytter lite å bli sur på meg om oppskriften du kjøper ikkje er på norsk, eg kan jo ikkje bare oversette den – Sånn er det 🙂 Om du kun foretrekker norsk strikkeoppskrifter har eg postet et hav av det, alle sammen finner du HER INNE på rekke og rad, det er bare å forsyne seg 🙂 Eg mener fortsatt at engelske oppskrifter er best, har du prøvd noen ganger så går det etter hvert automatisk og det er ikkje vanskelig. Er du usikker, men vil prøve deg på en engelsk oppskrift kan du plukke med deg Denne Oversettelsen som vil være til god hjelp 🙂

 

 

CLOUDBURST
Bildene over
Str Medium Dame
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tror det er snart natta her, skikkelig søvning…noe eg alltid blir om kwellen når eg har gått en lang tur!
Deilig følelse og eg sovner som regel PANG og våkner i nøyaktig samme stilling.
Skal bare støpe en form til i stein før eg kryper til sengs.

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
    1. Hei, og takk for fin oppskrift! Og ikke minst, for oversettelsen! Jeg har et par nøster Finull i ulike farger, så oppskrifta er midt i blinken! 😀 🐏Det er ekstra morsomt å besøke bloggen din, fordi hver gang det kommer en reklame, husker jeg hun som klaget på at du hadde reklame for «b¤# pluggs» på din blogg 😂😂😂 Ønsker deg en fin ny uke! 🌞

    2. hvor finner jeg oppskriften til disse vottene? finner ingen link å trykke på🙈

Siste innlegg