Billige, Kjappe og Lekre Smågaver

Designet av Deni Sharpe

 

Sånn umiddelbart vil eg bare si; Du må ut å kjøpe bomullsgarn! Eller, hvis ikkje må du stupe inn i stæsjet ditt å se om du har noe som passer! Har du ikkje bomull, så finner du noe ull – Jada, det funker bra det også 🙂
Ull & Varme hører vinteren til, så det går nok fint ♥ Eg fikk nylig en ganske digg pakke i posten med KUN bomullsgarn! EG ja!! Eg som egentlig ikkje liker det så godt, men eg skal gi det en sjanse for eg har lyst å strikke litt smått interiør dill 🙂 Kanskje eg må finne noen kopper eg kan kle på?
Har gjort det før og det ble stilig…eller, kanskje koselig er mer riktig å si 🙂

Det eneste du trenger å gjøre er å handle noen kopper, eller enda bedre? Rydd i ditt eg KoppeSkap! *ler* (Gjenbruk er noen ganger veldig bra) Kopper er det minste problemet, Nille f.eks,
de har alltid noen kopper som passer-i flere prisklasser 🙂

 

MISHA MUG RUG & MUG COZY
Bildet over

 

 

 

 

 

Designet av Deni Sharpe

 

Disse og…sukk…Stilig! Skaper litt lun og koselig stemning inne syns eg ♥

 

 

CADENCE BOHO COASTERS
Ca 12 cm i dia

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sto opp til knall sol og 5 gr klokka 9 i dag! Endelig litt lyst etter mange gråe og våte dager! I dag tror eg at eg skal ta å sortere litt i strikkekurven her ved min side….eg VET eg har et prosjekt opp i der som sikkert ikkje kommer til å bli ferdig på denne siden av jul, et annet som eg kan legge inn i garnhylla si ei lita stund, og det siste? Vel, det er Aamu genseren og DEN trenger egentlig min fulle oppmerksomhet NU! Som sagt så mange ganger før; Mindre enn ett erm igjen, men pga de andre prosjektene som skaper dårlig samvittighet uansett hva eg strikker på, blir den ikkje ferdig. Så ja, da skal eg prøve å FJERNE de andre og se om det hjelper, for den Aamu genseren min drømte eg om i månedsvis før eg fikk den på pinnene! Den bare MÅ bli ferdig! PRONTO! Tja, Amira har tipset meg om en god serie (men flere sesonger) og noen episoder av den så hadde ermet garantert blitt ferdig!
Eg må bare TA GREP!

Tror faktisk eg skal bruke søndagen til det den er beregnet på; Sitte på ræva! *ler* Nå har eg vært høyt og lavt den siste uka og eg kjenner jo at en god gammaldags hviledag hadde gjort godt! Det ser ikkje så gæli ut her hjemme heller hvis eg bare lukker øya når eg er innom badet! Mandag og ny uke i morgen, da kan eg igjen vaske klær og rydde…En EVIIIG runddans som aldri vil stoppe før eg evn bare gjør det selv *humrer*
Men men, Søndag, Netflix og strikke?
Vel, det er jo akkurat passe chill 🙂

 

 

LAG DEG DINE EGEN
GODE SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg