Black Friday betyr GOOODE Tilbud, eller?

Reklame | Poster Store

 

Endelig, fant eg det siste bildet som passer fint ute i den lange gangen vår –
Nå gjelder det bare å få de opp på veggen…

Hvis du har hatt et ønske om å lage deg en passende Bildevegg må du benytte muligheten hos Poster Store i dag! Det er jo som du vet Black Friday! Wohooo så deilig å kunne shoppe stille og rolig i go`stolen,
vil tro det er kaos ute i det virkelig bylivet *ler*

 

 

 

 

Amira har allerede fått seg en ny bildevegg for hun bestilte seg nye Plakater til alle rammene de har, greit å kunne bytte ut litt når man bli lei. Nå har de en serie som passer på vinteren/jul og den andre er mer for sommerhalvåret. Den Store Hjorten er forresten utrolig populær nå til jul ♥ *stemning* (Mulig eg bør få meg den selv!) Det var utsolgt for KONGLER da hun shoppet, men nå skal den fikses og da blir det helt jul i stua kan du si.

 

 

 

 

Alle rom “skal få”, hvem har sagt at lilledo`n ikkje kan styles?

 

 

 

 

Rammene som du kan kjøpe til disse plakatene får du i diverse kvaliteter/farger, både tre og metall. Eg kjøpte meg en del single rammer denne gangen, altså uten plakater. Har litt planer for de inne på hobbyrommet, de er bla supre hvis du vil ramme inn perlerier. Dessuten kan rammene males….du kan drysse glitter på….Ikkje sant?
Det er litt sånn ramme alvor! (Ja eg måtte bare, *ler*)

 

 

 

 

Eg er veldig fornøyd med Bildeveggen i eg fikk på plass nå i høst 🙂

Som sagt, nå har du muligheten! Ved å bruke min rabattkode vibbedille55 får du 55% på det du shopper hos Poster Store (Rabatten gjelder ikkje for selection eller rammer) og koden varer frem til 30.november.

Hvem vet? Kanskje du kan få unnagjort noen julegaver? Ikkje det verste julegaven dette!

 

 

 

KOS DEG
OG LYKKE TIL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg